SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ongewervelde, insecten, spinnen één pot natquote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat hebben insecten nou met wormen te maken?
Ook kans op tornado's in losse supercellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:17 schreef UitStraling het volgende:
Morgen een derecho over Zuid Oost Nederland.
https://en.wikipedia.org/wiki/Derecho
quote:Lowered LCLs along the front may support a (potential strong) tornado event within the area from Benelux to NW/N-CNTRL Germany.
Appelmoes nu?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn appelboompje op het balkon was al omgevallen vandaag.
Bevestigd!quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Pino112 kan bevestigen dat ik dit vanmiddag ook al zei
Alleen een screenshot van WA, maar ja AVG.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet hier akte en bewijs van hebben
Ik dien NU een WOB verzoek inquote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen een screenshot van WA, maar ja AVG.
Rare onbetrouwbare frikadel die al een paar jaar over de datum is, bedankt voor je inzet, zoek een Hannelore, wip die een keer of zes of zeven als je wat in te halen hebt en ga dan lekker vissen met wat biertjes.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:33 schreef Recce het volgende:
Boeing gaat straks weer proberen hun nieuwe capsule naar het ruimtestation te lanceren. De vorige keer bleek de software nogal wat bugs te bevatten en was het ding totaal de weg kwijt. Maar eens kijken wat het deze keer wordt.
Hij gaat nooit meer weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare onbetrouwbare frikadel die al een paar jaar over de datum is, bedankt voor je inzet, zoek een Hannelore, wip die een keer of zes of zeven als je wat in te halen hebt en ga dan lekker vissen met wat biertjes.
De vorige keer duurde het even voordat het duidelijk was dat die capsule in de war was. Ik ben benieuwd wat ze nu verzonnen hebben.quote:
Ding lijkt een beetje oud of zo, alsof ze nog een raketje uit 1972 hadden liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het even voordat het duidelijk was dat die capsule in de war was. Ik ben benieuwd wat ze nu verzonnen hebben.
Ja, het is allemaal een beetje suffe technologie. Duurder, onbetrouwbaarder en veel later dan SpaceX.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ding lijkt een beetje oud of zo, alsof ze nog een raketje uit 1972 hadden liggen.
Vervorming door de lens.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:58 schreef UitStraling het volgende:
Heeeeeyyyyyy de Aarde is helemaal niet plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |