http://us.imdb.com/Title?0290002
Hij is volgens mij nog niet helemaal uit, zoals ik kon lezen.
Maar is dit nu de film van het Fok!forum of is het weer 1 of andere flauwe comedie?
quote:
Having given permission to male nurse Greg Focker to marry his daughter, ex-CIA man Jack Byrnes and his wife travel to Detroit to Greg's parents, who this time around are Mr. and Mrs. Focker, who are as different from them as can be. As asked in the first movie, what sort of people name their son Gay M. Focker?
quote:Heeft dus niks met Fok! te maken?
Op dinsdag 4 februari 2003 22:40 schreef Mike het volgende:
Dit is het vervolg op ' Meet the parents'.
quote:ze hebben de rechten van Fok! gekocht om de film zo te mogen noemen
Op dinsdag 4 februari 2003 22:46 schreef Cora het volgende:[..]
Heeft dus niks met Fok! te maken?
quote:Oh, cool!
Op dinsdag 4 februari 2003 22:47 schreef Bulls-Ass het volgende:
ze hebben de rechten van Fok! gekocht om de film zo te mogen noemen
Danny en Co zijn plots rijk
quote:Jammer.
Ik wilde Cora wel eens zien.
quote:Nee, helaas helemaal niks.
quote:Cora gaat een paar keer per week naar de flosbok, dus dan moet je hem gewoon een keertje op gaan wachten.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:51 schreef sweek het volgende:
Ik wilde Cora wel eens zien.
quote:*kuch* haar.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:52 schreef Oxazepam het volgende:
Cora gaat een paar keer per week naar de flosbok, dus dan moet je hem gewoon een keertje op gaan wachten.
quote:Nee, helaas!
Op dinsdag 4 februari 2003 22:55 schreef Bulls-Ass het volgende:
idd jammer
ik dacht even dat dit yvonne was
[afbeelding]
quote:Ja, dat kan ook.. volgens mij staan er wel heel wat flosbokken in Eindhoven. Ik kan daar gewoon gaan slapen, en ik word wel wakker van al die flossen.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:52 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Cora gaat een paar keer per week naar de flosbok, dus dan moet je hem gewoon een keertje op gaan wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 04-02-2003 23:24]
quote:In de verste verte niet
Op dinsdag 4 februari 2003 22:55 schreef Bulls-Ass het volgende:
idd jammer
ik dacht even dat dit yvonne was
[afbeelding]
quote:Jij mag altijd langskomen hoor.
Op dinsdag 4 februari 2003 23:05 schreef sweek het volgende:Ja, dat kan ook.. volgens mij staan er wel heel wat flosbokken in Eindhoven. Ik kan daar gewoon gaan slapen, en ik word wel wakker van al die flossen.
Ontopic:
Heeft nu iemand deze geweldige film gezien?
quote:Nee, dat kan niet. Hij is voorlopig nog niet uit.
Op dinsdag 4 februari 2003 23:30 schreef Cora het volgende:[..]
Jij mag altijd langskomen hoor.
Ontopic:
Heeft nu iemand deze geweldige film gezien?
quote:sweek?
Op dinsdag 4 februari 2003 23:31 schreef Mike het volgende:
Nee, dat kan niet. Hij is voorlopig nog niet uit.
quote:Voor zover ik kan zien, staat 'ie op dit moment nog aan.
Op dinsdag 4 februari 2003 23:35 schreef Cora het volgende:[..]
sweek?
quote:De laatste tijd moet ik altijd
Op dinsdag 4 februari 2003 22:52 schreef Oxazepam het volgende:[..]
quote:Precies.
Op dinsdag 4 februari 2003 23:57 schreef Stranger het volgende:
De laatste tijd moet ik altijd
http://trimeg.bayair.net/preview.asp?t=Meet+the+Fokkers%21&i=Fok%21+Peepz
quote:van comingsoon.net
Meet the Fockers Gearing Up for a March Start
Source: FilmJerk Friday, October 24, 2003'Chris' from FilmJerk tells us, that despite this weeks' announcement by Robert De Niro that he has been diagnosed with prostate cancer, the production for Meet the Fockers is moving forward.
Some news this early morning on "Meet the Fockers": The sequel to 2000's "Meet the Parents" is currently moving towards a filming start date of mid-March in Los Angeles, according to FilmJerk.com sources.
You can read the full story at the link above, which includes casting info.
Meanwhile, the site has also learned that USA Network is searching for an actress to play a pivotal third-season role on The Dead Zone. More details are available here.
Gohquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:30 schreef SunChaser het volgende:Barbra Streisand wordt Mother Focker
Was er sprake van dat ie niet zou komen danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef filmxtra.nl het volgende:
De film zal er zeker komen, waarschijnlijk eind dit jaar ergens. De film is trouwens al een hele tijd geleden bekendgemaakt, maar er is nog niet veel over uitgelekt
Heb er nog wel een oud nieuwsbericht over kunnen vinden:
http://www.filmxtra.nl/index.php?actie=bekijk&id=118
Slimquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef filmxtra.nl het volgende:
Neuh maar was gewoon te lam om alles te lezen
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:12 schreef sir_Tachyon het volgende:
NIET STREISAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hadden de makers van Southpark haar nog niet ver genoeg de grond ingetrapt. Misschien moet ze ff een gastrol krijgen bij "Happy Tree Friends". Lalalala la laalalaala la....... squish.....
WTF???quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]HTF
Ik neem aan 'Happy Tree Friends' uit de zin erboven.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:41 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF???
Wat betekent dat dan????
HaHaquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik neem aan 'Happy Tree Friends' uit de zin erboven.
...91 dvd'squote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef filmxtra.nl het volgende:
Hare heb je geld te veel? Check zn DVD's
Haha!!! 700quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef filmxtra.nl het volgende:
WTF, toen ik gister keek waren het er 700 of zo!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:58 schreef filmxtra.nl het volgende:
Mwja ik zal wel bij iemand anders gekeken hebben, ik weet iig zeker dat er iemand hier is met iets van 700 DVD's, of ze origineel zijn weet ik dus niet
Wie is Robbie?quote:Op zondag 12 september 2004 17:21 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ehhhhh, klopt dat nou wel wat je zegt over wie er als vader gecast is? Denkt dat Robbie je dat niet in dank af zou nemen deze naamsverwarring.
Robbie DeNiroquote:Op zondag 12 september 2004 18:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Wie is Robbie?
Sorry als ik wat onduidelijk was, voor mij klinkt het altijd heel logisch wat ik zeg.quote:Op zondag 12 september 2004 17:21 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ehhhhh, klopt dat nou wel wat je zegt over wie er als vader gecast is? Denkt dat Robbie je dat niet in dank af zou nemen deze naamsverwarring.
Ow, ok,quote:Op zondag 12 september 2004 18:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Robbie DeNiro
quote:Op zondag 12 september 2004 22:34 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hmm ik denk andersom...
Wel leuke poster iigquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
Inderdaad, je moet wel van die humor houden, anders is er niks aan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben echt benieuwd, ik vond de trailer verschrikkelijk niet grappig. Maar Meet The Parents erg leuk. Dit is waarschijnlijk een typisch geval van of vreselijk leuk of gewoon vreselijk. Ik ga hem zeker bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was, vond ik, ook ongeveer t enige leuke aan de filmquote:
http://www.mijn-collectie.tk/quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef filmxtra.nl het volgende:
Hare heb je geld te veel? Check zn DVD's
http://www.dvd-basen.dk/samling.php3quote:Op zondag 20 februari 2005 12:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
http://www.mijn-collectie.tk/
Check die van deze gast dan![]()
Ga er vanmiddag naar toe als zondag middag vullingquote:Op zondag 20 februari 2005 11:35 schreef Klonk het volgende:
Gisteren gezien, meet the parents was leuker omdat alles daar net een tikje absurder was, in meet the fockers is alles een beetje voorspelbaar geworden. prima zaterdagavond voer, maar niet meer dan dat en zeker niet het niveau van meet the parents
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |