asa?quote:
XIL? schakel gaat even googlenquote:
Ja ik zie het....wat een gepuzzelquote:
Ow mijn Romeins is niet zo bestquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
en we waren bij 39, nu 40 en dat is XL
Omdat er geen teken voor 40 isquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
staan ze toch met die drill boren te boren
Zijn hier beelden van?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat mn stagiairs en uitkijken 's nachts altijd te kuttne met dit nummer
Ging ik twerken
Billen jaquote:
ach gossiequote:
nee hij gooide wat random kreten er uit.. geen tracknamenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef suzi1 het volgende:
hij zei het net wel, maar niet verstaan. en terugscrollen lukt me niet??
En morgen ook behoorlijk slecht weer.quote:
ik let dus blijkbaar ook niet echt op hequote:Op donderdag 19 mei 2022 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hij gooide wat random kreten er uit.. geen tracknamen
Net een dagje te vroeg eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had juist gedacht dat ze net mazzel hadden, en dat ze achter de buien aan de deur uit gingen zegmaar
Dat hij eerst eens leert draaien danquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
mrslastig is weer zijn after aan het promoten
iddquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Vind dit dan weer allemaal minder. Bonkers
lekker slapenquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:16 schreef suzi1 het volgende:
ik ga nog stukje film kijken en dan ook nok![]()
Oh nee ik nog niet hahaquote:
Ja in ieder geval minder rotzooiquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
op de een of andere manier komen er dan toch de betere dingen naar boven
helemaal mee eens. hij had beter even een lijstje in elkaar kunnen draaien vanmiddag ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:28 schreef engine het volgende:
Freestyle is prima maar de opbouw klopte niet echt vandaag
classics?quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
op de een of andere manier komen er dan toch de betere dingen naar boven
Hij had met die ingezonden nummers moeten beginnen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
helemaal mee eens. hij had beter even een lijstje in elkaar kunnen draaien vanmiddag ofzo
nee dat niet, engine verwoorde het beter. gewoon betere kwaliteit tracksquote:
hebben een warmere geluid ook tochquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat niet, engine verwoorde het beter. gewoon betere kwaliteit tracks
haha niet zo zeer de kwaliteit van het geluid, maar de muziek in het algemeenquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben een warmere geluid ook toch
ah op die fietsquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:35 schreef engine het volgende:
Vinyl is gewoon de originele track en niet de carnaval remix van dj otzi ofzo
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja zovaak komt shii niet meer voorbij fietsen dus gebruik hem niet zo vaak meer
Kirby!quote:
Zelf geen flauw idee waar hij heen moetquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
lol we krijgen al z'n snabbels weer te horen
ook nog inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:56 schreef engine het volgende:
Woensdagavond FeyenoordDan sla ik even over.
Prachtig hoe ze samen op dat stokje zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga even de bosuiltje vliegen uit bekijken
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja zovaak komt shii niet meer voorbij fietsen dus gebruik hem niet zo vaak meer
Oeh straks even luisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
@:engine
@:schakeltopia
@:suzi1
met dank aan @:recce
Lekker smikkelenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:14 schreef engine het volgende:
Curry, rijst en naan besteld. Ik ga ontploffen straks
geklikt!quote:
ik ga nu pozza bestellen genotquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:14 schreef engine het volgende:
Hoi!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey daar is fietshii wel!![]()
[ afbeelding ]
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:14 schreef engine het volgende:
lekker wind in de rug genotquote:
Ja ben er helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker wind in de rug genot![]()
alles lekker, klaar voor het weekend shii?
Ergens anders pizza bestellenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wachten en als het te lang duurt niet bestellen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
JAAA KON WEER BESTELLEN GENOT
[ afbeelding ]
wat heerlijk! het geluk is met jou!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ben er helemaal klaar voor.![]()
Gelukkig redelijk tussen de buien door naar huis kunnen gaan.
ik ging net refreshen en toen kon het weerquote:
Welke pizza heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ging net refreshen en toen kon het weer
dus gelijk bestelling gedaan![]()
zit ie in ieder geval in het systeem
Het is tenslotte weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je jezelf ook te verwennen met exotische sapjes
lekker genieten!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is tenslotte weekend![]()
Ruikt wel erg naar watermeloen
nounou jij gaat wel snel altijd hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van het één kwam het ander.......
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker genieten!
pssst het is volgens mij ook watermeloen drankje![]()
mierzoet dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha
Je hebt ook kauwgom met watermeloen smaak, daar deed mij het meteen aan denken
Nee hoor, gewoon gezellig met Schakel en ik kan z'n moeder wel zijn (volgens mij).quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van het één kwam het ander.......
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gezellig met Schakel en ik kan z'n moeder wel zijn (volgens mij).
Kijk ze allebei ontkennenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nounou jij gaat wel snel altijd he
Krijg je geen mailtje met link?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
echt het domste wat je kunt doen is je browser afsluiten perongeluk
nu weet ik niet wanneer de pozza komt![]()
Nou als je nog een curry bestelt dan kom ik ook bij jou langsfietsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Ik moet snel weg hier voor ik nog een curry bestel![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou als je nog een curry besteld dan kom ik ook bij jou langsfietsen.
Op je fietsje naar Aberdeenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou als je nog een curry bestelt dan kom ik ook bij jou langsfietsen.
Ja.quote:
Ja dankzij het fietsen kan ik lekker en veel eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wilde net zeggen #viesdikhetweekendin maar die vlieger gaat niet op voor shii met al die kilometers in de benen![]()
Drie dagen niet etenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha nee, dan zou ik helemaal woest zijn![]()
Ja prachtig. Mooi landschap en veel natuur. De stad zelf is lelijk en grijs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooie omgeving daar......
prachtig zegquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prachtig. Mooi landschap en veel natuur. De stad zelf is lelijk en grijs.
Van vorig weekend. Dit weekend geen zonnestraaltjes helaas.
[ afbeelding ]
Bohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha ha gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb nog wel wat eten hoor![]()
beetje te lui om te koken nu
quote:
Ja prachtig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha ja lijkt welquote:
Darten komt niet meer gewoon op RTL5 of 7 ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Is weer een toernooi bezig dit weekend.. Moeten nog paar Nederlanders vanavond
ik had wat anders besteld.. zegt die transporteur dat mn adres niet bestaatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
en amazon naait mij. had boek besteld, zou vandaag bezorgd worden. niks
man man man prutsorsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had wat anders besteld.. zegt die transporteur dat mn adres niet bestaat
Van diezelfde toko deze week 3 zendingen gehad
iddquote:
oh jee, fingers crossed dan maar!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
maar hoop nu wel dat ze 't of vanavond of morgen alsnog leveren want anders kan ik de inhoud weg tiefen
Nee niet meer inderdaad. Klein beetje op Viaplay nu en de rest op PDC tv.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Darten komt niet meer gewoon op RTL5 of 7 ofzo?
Ik vind dat wel heel jammer, want ik keek het graag. Beetje met een schuin oog darten kijken en een beetje Fokken of iets anders doen ondertussen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet meer inderdaad. Klein beetje op Viaplay nu en de rest op PDC tv.
Of via streams die misschien wat minder legaal zijn
Ja is het ook. Kijkt lekker wegquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel jammer, want ik keek het graag. Beetje met een schuin oog darten kijken en een beetje Fokken of iets anders doen ondertussen.
Heerlijk nummerquote:
quote:
Potato opgezet?quote:
quote:
Ga gerust je gang hoorquote:
Ik normaal gesproken ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
ah dat vroeg ik me ook al af, maar hou in de gaten dat ik niet laatst ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |