Ja en ook nog met Wizz he? En het is maar 2 uurtjes vliegen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja als je dat paar keer per maand wilt doen tikt dat wel aa
de eerste was geen Swarovski zover ik zag..quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, SwarovskiIk ken iemand die het spaart, is echt niet leuk.
Er was in den haag toen op het lange voorhout een beelden tentoonstelling en daar moesten we langs. BIj elk beeld reageerde ze anders.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal duidelijk![]()
Niet naar huis gebracjt kan ook betekenen “ergens in de bosjes gedumpt”
U hierquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Pino112 kan bevestigen dat ik dit vanmiddag ook al zei
airco staat op standje lekker frisquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel lekker afgekoeld vanavond, hopelijk straks weer eens onder de dekens kunnen liggen
Een fokker dus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was in den haag toen op het lange voorhout een beelden tentoonstelling en daar moesten we langs. BIj elk beeld reageerde ze anders.![]()
of in pure angst, of complete vreugde, woede, etc.
Het was zo raar om te zien. Ene moment was ze aan het huppelen en andere moment gooide ze zichzelf krijsend en huilend op de grond
Ik werd getagd hequote:
Neuh.quote:
Een worm 10 lees ik net.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar doe met deze info wat je wilt
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat octopi drie harten hebben?
9 breinen jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]Rare beesten. Ze hebben toch ook op meer dan één plek hersenen?
Het schijnt dat Corona ook niet zo makkelijk van mens op mens wordt overgebracht. Daarnaast zijn er allerlei protocollen die in werking treden waardoor het aantal besmettingen beperkt blijft.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:52 schreef Recce het volgende:
Ik las net dat een viroloog denkt dat de apenpokkenuitbraak waarschijnlijk niet zo erg gaat worden als corona. Ik voel me heel erg gerustgesteld nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |