Met jouw geheugen verbaast me dat niksquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel, ook nog wat verjaardagen...![]()
![]()
In de basisschoolklas wel wat dubbele namen. Maarten, Marieke en Ralf (zelfs 3)...
Op de MAVO ook 1 iemand die dezelfde voornaam had/.heeft als ik. Daar zaten we op alfabetische volgorde van achternaam. Hij achter mij in sommige gevallen. Is wel eens voorgekomen dat de leraar zei. Erik wil jij dat stuk gaan voorlezen en dat we alletwee begonnen, want ja hij keek onze kant op
Herkenbaar en ik had dit toen ik 25 was nogquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Frank.. zo heette mijn buurjongen waar ik vroeger een crush op hadGing ik extra langs z'n huis fietsen in de hoop dat hij naar buiten kwam en hoi zei
Ik was 11 en hij 16 ofzo
Heb 3 jaar met een vaste ploeg gevaren.. Als ik van boord stapte kon ik hun namen vaak al niet meer herinnerenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets onzinnigs is. Je hebt jarenlang in de klas gezeten met die mensen.
Had altijd een vaste groep, aantal daarvan behoren nog steeds tot mijn vrienden. Al vanaf groep 3 zo'n beetje.
Bij mij 34. 1 katholieke school in het dorp en katholieke mensen hebben blijkbaar veel kinderen..quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40+ leerlingen? Dat was in 1920 of zo
Aaaawquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Frank.. zo heette mijn buurjongen waar ik vroeger een crush op hadGing ik extra langs z'n huis fietsen in de hoop dat hij naar buiten kwam en hoi zei
Ik was 11 en hij 16 ofzo
nope 1997 98 99 ofzo (zelfs dat weet ik niet zo uit mn hoofdquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee ze bedoelde vast dat er bij haar in groep 8 leerlingen zaten die de leeftijd van 40+ had.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met je buurjongen Frank ja?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar en ik had dit toen ik 25 was nog
Frank heeft nooit gehapt?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar en ik had dit toen ik 25 was nog
Nou de griffo's wippen nog veel harder hier hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij 34. 1 katholieke school in het dorp en katholieke mensen hebben blijkbaar veel kinderen..
Kitty is wel een opwindende naam ergens.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Ik had een buurmeisje waar ik stapelverliefd op was. Kitty. Maar als ik haar tegenkwam durfde ik niks te zeggen
Bij mij rond de 25 leerlingen of zo.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij 34. 1 katholieke school in het dorp en katholieke mensen hebben blijkbaar veel kinderen..
Klittyquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitty is wel een opwindende naam ergens.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Ik had een buurmeisje waar ik stapelverliefd op was. Kitty. Maar als ik haar tegenkwam durfde ik niks te zeggen
Ja, vond ik ook welquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitty is wel een opwindende naam ergens.
Bij mij 10 ofzo, ook openbaar, de Christelijke scholen waren wel wat drukkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij rond de 25 leerlingen of zo.Openbare basisschool.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja nee ik durfde natuurlijk ook niks te zeggen behalve "hoi hihi
".
Ik had op de middelbare school een Kitty in mijn klas, daar was weinig opwindends aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
In het dorp waar je nu ook woont?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school een Kitty in mijn klas, daar was weinig opwindends aan
Zo heet(te) mijn stiefdochterquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn echte grote jeugdliefde heette trouwens Lisa. Word nog een beetje week als ik aan haar denk
Je was dol op haar Bossche Bollen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een Margaery waar ik stapeldol op was als huppeltje, van de Bossche Bollen
Want die waren (de) Grootquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was dol op haar Bossche Bollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |