Als je maar wel gewoon terugkomtquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Karzai het volgende:
ik denk dat ik eens een weekendje van fok wegblijf, ook weleens gezond. tot maandag
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
Ik zou willen dat mijn zus Ina heet.
En dan roep ik van een afstandje naar d'r:
Ik zie je vaag - Ina.
Nee wacht even, dit kan niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Karzai het volgende:
ik denk dat ik eens een weekendje van fok wegblijf, ook weleens gezond. tot maandag
Je herinnert je geen enkele naam?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
geen idee wat de namen in mijn klassen waren, kennelijk vond ik het niet boeiend genoeg het te onthouden
Oh het was een grap?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de grap waarvan je wist dat die ging komen
Ik denk dat ik ze ook nog wel weet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je herinnert je geen enkele naam?![]()
Van de basisschool weet ik ze allemaal nog.
Ik ook, maar er zaten ook maar 11 anderen in mijn groep.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik heb wel namen in mn hoofd maar geen idee of dat nou middelbare of basisschool wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook wel, ook nog wat verjaardagen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker weten dat dit niet de papegaai van je buurvrouw wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel namen in mn hoofd maar geen idee of dat nou middelbare of basisschool was
gijs, lorie, roxanne en leonie
ik weet wel dat mn groep 8 40+ leerlingen had![]()
zeker wetenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker weten dat dit niet de papegaai van je buurvrouw was?
als ik de foto's erbij heb dan kan ik ze allemaal wel oprakelen denk ik.. maar zo out of the bluequote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef Haags het volgende:
Ik weet alle namen nog van mijn klasgenoten. Hoe kan je zoiets vergeten
hoe kan je zoiets onzinnigs onthouden...quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef Haags het volgende:
Ik weet alle namen nog van mijn klasgenoten. Hoe kan je zoiets vergeten
lolwhutquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Hoorde van de week dat er hier een stad in de buurt is die etnische groepen netjes over alle scholen verdeelt zodat je geen zwarte scholen enzo krijgt. Met als gevolg dat vaak kinderen uit één gezin over meerdere scholen in de stad verdeeld zittenLekker handig. Linkse hobby's...
Ook zonder foto weet ik het nog wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik de foto's erbij heb dan kan ik ze allemaal wel oprakelen denk ik.. maar zo out of the blue
Iedere klas heeft recht op zijn eigen Oemfoefoe.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Hoorde van de week dat er hier een stad in de buurt is die etnische groepen netjes over alle scholen verdeelt zodat je geen zwarte scholen enzo krijgt. Met als gevolg dat vaak kinderen uit één gezin over meerdere scholen in de stad verdeeld zittenLekker handig. Linkse hobby's...
Frank.. zo heette mijn buurjongen waar ik vroeger een crush op hadquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Basisschool weet ik er serieus maar drie, Frank omdat die erg stonk en lelijk was, Melissa omdat ik met mijn vingers in haar mocht en Richard omdat ik die nu nog regelmatig zie als vriend.
Ik weet niet of het iets onzinnigs is. Je hebt jarenlang in de klas gezeten met die mensen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je zoiets onzinnigs onthouden...
40+ leerlingen? Dat was in 1920 of zoquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel namen in mn hoofd maar geen idee of dat nou middelbare of basisschool was
gijs, lorie, roxanne en leonie
ik weet wel dat mn groep 8 40+ leerlingen had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |