Op de basisschool ging het over.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij Gymnasium had gedaan, daar zitten geen Sandra's, Anita's, Samantha's of Juanita's toch?
tegen de docente toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is wat je ook tegen die moeders zei?
Kalm aanquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Karzai het volgende:
ik denk dat ik eens een weekendje van fok wegblijf, ook weleens gezond. tot maandag
Fijn weekend Karzaiquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Karzai het volgende:
ik denk dat ik eens een weekendje van fok wegblijf, ook weleens gezond. tot maandag
Ook, en Charlotte's.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eva's, Annefleur's, Machteld's en Cathelijne's.
Als je maar wel gewoon terugkomtquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
Ik zou willen dat mijn zus Ina heet.
En dan roep ik van een afstandje naar d'r:
Ik zie je vaag - Ina.
Nee wacht even, dit kan niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Karzai het volgende:
Je herinnert je geen enkele naam?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
geen idee wat de namen in mijn klassen waren, kennelijk vond ik het niet boeiend genoeg het te onthouden
Oh het was een grap?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de grap waarvan je wist dat die ging komen
Ik denk dat ik ze ook nog wel weet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je herinnert je geen enkele naam?![]()
Van de basisschool weet ik ze allemaal nog.
Ik ook, maar er zaten ook maar 11 anderen in mijn groep.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik heb wel namen in mn hoofd maar geen idee of dat nou middelbare of basisschool wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook wel, ook nog wat verjaardagen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |