Tevens stoppen met vlees eten.quote:
Ik heb vorige week in totaal denk ik 30 gram biologische ham gegeten en twee zoute haringen. Ik zou graag helemaal vegetariër worden, omdat ik er van overtuigd ben dat kaas en eieren heel verantwoord kunnen zijn, maar met mijn huidige lijst aan medische gebreken plus sowieso een aanleg voor geen gram aankomen tenzij het echt over zéér lange periodes gaat, zorgt er op dit moment voor dat het nog niet verantwoord is om het te schrappen vanwege de energiedichtheid. Er is één energiebrenger die nog veel efficiënter is en dat is suiker maar dat brengt zoveel extra gezondheidsproblemen met zich mee bij 2000kcal per dag dat ik er voor kies om vlees en gevolgte te minimaliseren, en als het even kan fiets ik naar een biologische boerderij die z'n eigen dieren slacht en ook open huizen houdt/tours geeft.quote:
Uh nee hoor, we hebben gewoon een andere mening die voor dit topic niet relevant is. Daarom bewust geen repliek gegeven op je lange pleidooi.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hahaha, is goed hoor, meneer met blauwe titel. Zou ik ook suggereren als ik die kleur had en ik werd op m'n nummer gezet hoor
waren het hoge of lage wagons?quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zag dus vanmiddag een vrij interessante goederentrein, misschien weet iemand hoe en wat. Ik ging naar het station in Hengelo en zal rond 16:25 onder het viaduct aan de Enschedesestraat door gelopen zijn, en over m'n hoofd kwam een trein met vierassige open goederenwagons die me aan lange bietenwagens deden denken, stokoud met het DB logo uit de jaren 70 zo te zien er nog op tot veel recenter maar ik denk niet veel ouder dan 2010.
Het maakte nauwelijks herrie en alle wagons waren afgedekt. Iemand enig idee wat voor trein dat was?
Volgens mij zijn de rollen staaldraad voor Van Merksteijn in Almelo ook wel eens met dat soort wagens gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zag dus vanmiddag een vrij interessante goederentrein, misschien weet iemand hoe en wat. Ik ging naar het station in Hengelo en zal rond 16:25 onder het viaduct aan de Enschedesestraat door gelopen zijn, en over m'n hoofd kwam een trein met vierassige open goederenwagons die me aan lange bietenwagens deden denken, stokoud met het DB logo uit de jaren 70 zo te zien er nog op tot veel recenter maar ik denk niet veel ouder dan 2010.
Het maakte nauwelijks herrie en alle wagons waren afgedekt. Iemand enig idee wat voor trein dat was?
Is Finland nou ook +1? Rij je al?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bak 1 stoel 13 in de Pendolino Helsinki-Turku. Mijn eerste Pendolino rit ooit. Hopelijk rijdt deze trein wel gewoon. Planmatig vertrek 10:36.
Zijn er nog concrete plannen om PKP Pendolino's op Berlin-Poznan-Warsaza in te zetten of zijn die plannen in de ijskast gezet?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bak 1 stoel 13 in de Pendolino Helsinki-Turku. Mijn eerste Pendolino rit ooit. Hopelijk rijdt deze trein wel gewoon. Planmatig vertrek 10:36.
Zou dan de LTE trein naar Oss moeten zijn. Betreft graan in afgedekte Eaos'nquote:Op woensdag 15 juni 2022 23:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Graan naar Oss in afgedekte Eaos'n, staaldraad gaat in open wagensquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de rollen staaldraad voor Van Merksteijn in Almelo ook wel eens met dat soort wagens gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |