Waterverfquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gezond. Ze knagen nogal graag aan dingen.
dan is alles van plastic niet gezond?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gezond. Ze knagen nogal graag aan dingen.
Vomar zit op 2 minuten lopenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon laten bezorgen door een gorilla of flink
O, is het weer zover?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij NS weten ze inmiddels niks beters dan een algemene waarschuwing"Er rijdt een hoop niet. Kijk maar!"
Maxi Cookies van Franny extra gratis in de keukenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Mini Cookies van Milka een euro bij Kruidvat.
Buienradar geeft niks meer aan voor vanavondquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:02 schreef mschol het volgende:
ik zit met bootje op water, waar blijft onweer #yolo
Zeg houden we het wel een beetje kuis hier?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maxi Cookies van Franny extra gratis in de keuken
jij bakt nooit zelf koekjesquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg houden we het wel een beetje kuis hier?
Is die verdwaald in de ambtenarij?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een collega die me af en toe enorm achter mijn vodden aanzit en niet snel genoegen neemt met iets.
Ik weet niet of ik daar nou doodmoe van moet worden of dat het ergens ook wel fijn is dat iemand je scherp houdt.
ja? aantal lelijke verwondingen ook zelf gehecht en/of verbonden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen jullie operaties kijken zonder naar te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, ik snijd ook zelf makkelijk mensen open.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Is hij wel echt ambtenaar?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een collega die me af en toe enorm achter mijn vodden aanzit en niet snel genoegen neemt met iets.
Ik weet niet of ik daar nou doodmoe van moet worden of dat het ergens ook wel fijn is dat iemand je scherp houdt.
Ze komt ook uit het bedrijfsleven. Soort wervelwind. Ze claimt dat ze introvert is, maar dan wel van een andere tak dan ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die verdwaald in de ambtenarij?
Zolang het niet een operatie op mezelf is welquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Trubbelig en druk introvert?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komt ook uit het bedrijfsleven. Soort wervelwind. Ze claimt dat ze introvert is, maar dan wel van een andere tak dan ik
Op tv? Ja, prima.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja je bent natuurlijk ook artsquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, ik snijd ook zelf makkelijk mensen open.
Introvert met AD(H)D.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze komt ook uit het bedrijfsleven. Soort wervelwind. Ze claimt dat ze introvert is, maar dan wel van een andere tak dan ik
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trubbelig en druk introvert?
Als een soort springend kaboutertje opgesloten in een fles.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het niet een operatie op mezelf is wel
Ja zat net even een stukje rhinoplasty te kijken. Gelijk helemaal ligt in mijn hoofd en nare tintelingen in mijn handpalmenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op tv? Ja, prima.
In het echt? Nee, zou de hele borstholte onderkotsen waarschijnlijk.
Je had ooit zo'n Duitser die live op tv een autopsie uitvoerde. Was vast iets voor jou.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja zat net even een stukje rhinoplasty te kijken. Gelijk helemaal ligt in mijn hoofd en nare tintelingen in mijn handpalmen
Even Zoë Charlotte knuffelen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja zat net even een stukje rhinoplasty te kijken. Gelijk helemaal ligt in mijn hoofd en nare tintelingen in mijn handpalmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |