quote:
Oh ja? EVen gordijn open doen dan. Hoor nog nniks (balkondeur staat wel open)quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, zo te zien gaat het bij jou ook onweren nu. Er poppen losse buitjes op voor de lijn.
wat is dat. Kaas van 100 % pinda?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die 100 procent pindakaas gekocht. Wel wennen.
Hmm, het is niet heel actief. Ik dacht dat het wel flink boem-boem zou gaan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? EVen gordijn open doen dan. Hoor nog nniks (balkondeur staat wel open)
Het viel mij ook al tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, het is niet heel actief. Ik dacht dat het wel flink boem-boem zou gaan doen.
Meer tik-tikquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, het is niet heel actief. Ik dacht dat het wel flink boem-boem zou gaan doen.
Het zal wel weerquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Blikseminslag een meter of 20 verderop als waar ik buiten stond net, tering wat een geweld en lawaai en een licht.
Fijn is dat ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Blikseminslag een meter of 20 verderop als waar ik buiten stond net, tering wat een geweld en lawaai en een licht.
Zoveel lekkerderquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die 100 procent pindakaas gekocht. Wel wennen.
eerst zien, dan gelovenquote:
Aardig geweld ja, jaren geleden dat ik nog eens mezelf de tering schrok maar dit was er wel eentje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn is dat ja.
Ik stond een paar jaar geleden tijdens een onweersbui op het balkon een beetje te kijken toen verderop de bliksem insloeg, met zo'n knal dat ik automatisch naar achteren sprong en zowat over de drempel flikkerde. Schrok me echt helemaal lam.
Gergi had het een keer in de auto, die dacht dat er een bom ontplofte.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn is dat ja.
Ik stond een paar jaar geleden tijdens een onweersbui op het balkon een beetje te kijken toen verderop de bliksem insloeg, met zo'n knal dat ik automatisch naar achteren sprong en zowat over de drempel flikkerde. Schrok me echt helemaal lam.
Heb wel eens op een berg gestaan toen het begon te onweren, ook niet heel leukquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn is dat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |