oh die met z'n grote hoed tochquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had ooit zo'n Duitser die live op tv een autopsie uitvoerde. Was vast iets voor jou.
bij best veel mensen wordt het pas na hun 40e vastgesteld.. Aantal (oud) collega's ook waarvan ik 't nooit verwacht hadquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle lijstjes van een ADD'er geloof ik. Maar wie niet.
snel afgeleid zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle lijstjes van een ADD'er geloof ik. Maar wie niet.
Ja daarom, het is lekker algemeen. En wat doe je eraan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
snel afgeleid zijn
vergeetachtig zijn
problemen met slapen
ander besef van tijd
dagdromen
overprikkeling
Ja, die heb ik ook allemaal.
Ik wil het liefst in die boom hangen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook alles tegelijk eigenlijk, ligt een beetje aan de dag.
Gergi heeft ook ADD. Ik word daar soms echt gek van want hij raakt echt alles kwijt omdat ie tussen iets oppakken en ergens anders neerleggen alweer afgeleid is door wat andersquote:
Daar kan ik wel tegen denk ik. Die os dan toch al dood en bloed niet zoveelquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had ooit zo'n Duitser die live op tv een autopsie uitvoerde. Was vast iets voor jou.
Klinkt een beetje luguber dit. Verder alles goed?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het liefst in die boom hangen.
Ja. Maar toen ik zelf geopereerd werd en via de lamp m'n hand kon zien die ze gingen opereren vond m'n maag daar iets van. Dus toen niet meer gekeken. Maar op tv enzo geen probleem.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen jullie operaties kijken zonder naar te worden?
Nagels van dode mensenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen denk ik. Die os dan toch al dood en bloed niet zoveel
Niets. Gelukkig ben ik over twee minuten weer met heel andere dingen bezigquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, het is lekker algemeen. En wat doe je eraan.
Ja een autopsie vind ik inderdaad ook anders.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen denk ik. Die os dan toch al dood en bloed niet zoveel
Zonder touwquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt een beetje luguber dit. Verder alles goed?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft ook ADD. Ik word daar soms echt gek van want hij raakt echt alles kwijt omdat ie tussen iets oppakken en ergens anders neerleggen alweer afgeleid is door wat andersZelfs tussen de voordeur en het sleutelbakje dat 2 meter verderop staat. We zijn dus continu sleutels kwijt.
Ja en zó erg heb ik het dan ook weer niet volgens mij. Maar als ik m'n huis ga schoonmaken en opruimen? Dat komt niet goed. Dat moet ik echt heel gestructureerd en stapje voor stapje doen. En als ik geen zin meer heb begin ik aan iets anders en vergeet ik wat ik eerst moest doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft ook ADD. Ik word daar soms echt gek van want hij raakt echt alles kwijt omdat ie tussen iets oppakken en ergens anders neerleggen alweer afgeleid is door wat andersZelfs tussen de voordeur en het sleutelbakje dat 2 meter verderop staat. We zijn dus continu sleutels kwijt.
meestal wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen jullie operaties kijken zonder naar te worden?
Oh ik wil dan gewoon narcose gewoon helemaal outquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik zelf geopereerd werd en via de lamp m'n hand kon zien die ze gingen opereren vond m'n maag daar iets van. Dus toen niet meer gekeken. Maar op tv enzo geen probleem.
Ja dit is ook wel herkenbaar. Hij begint met stofzuigen, doet 1,5 kamer en dan ligt de stofzuiger ineens op de grond midden in de gang (voor de volgende x dagen). Ik probeer het wel eens niet op te ruimen maar hij stapt er gewoon dagenlang overheen alsof het er niet ligtquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zó erg heb ik het dan ook weer niet volgens mij. Maar als ik m'n huis ga schoonmaken en opruimen? Dat komt niet goed. Dat moet ik echt heel gestructureerd en stapje voor stapje doen. En als ik geen zin meer heb begin ik aan iets anders en vergeet ik wat ik eerst moest doen.
Ik kon kiezen voor een roesje maar lokale verdoving ging prima. Muziekje op. Niet dat ik die boor en zaag er niet doorheen hoorde maar daar had ik verder geen problemen mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik wil dan gewoon narcose gewoon helemaal out
quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar had een keer een gesprek met een vriendin met een burn-out. Zij was altijd heel gestructureerd en van het aanpakken, maar ze was overzichten ineens snel kwijt. Dat ze ging opruimen en ze snel was afgeleid en dat alles door elkaar liep, dat ze dan in de keuken was en dan in de slaapkamer en dan de schoenen wegleggen en dan ineens was ze daar en dan daar.
En ik had zoiets van 'doet niet iedereen dat zo?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |