abonnement Unibet Coolblue
pi_204803428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Na vaccinatie mag je veel meer. Die beperkingen gaan in het najaar vast weer terugkeren.
En gratis voor duizenden euro's aan vaccin in je lijf krijgen is ook best bijzonder.
Kijk daar gaat het al fout: dat je geprikt moet zijn voor een groen vinkje. Vaccins horen vrijwillig te zijn. Niet een voorwaarde om iets te mogen.
Net zoals de griepprik die men kan halen. men kan kiezen: doe ik het wel of niet. Niemand die zich druk maakt of je het hebt genomen of niet
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 19 mei 2022 @ 19:46:16 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204803445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik ben een zij ;)
Ik zie het nut niet in om een corona prik te nemen omdat die ziekte niet erg dodelijk is. Ik heb het waarschijnlijk al gehad ook. Dus betere antistoffen heb.
Ik ook niet en heb het niet gehad ook want ik ben afgelopen tijd niet ziek geweest, geen verkoudheid of iets wat op griep leek. En nu? Ben ik gewoon gezond niet vatbaar of juist wel omdat ik daardoor geen antistoffen zou hebben? Het slaat nergens op de zogenaamde logica waarom je met spuitjes beter af zou zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 20:13:20 #53
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204803896
Ik heb die rotzooi ook (nog) niet gehad, maar zal er wel aan moeten geloven aangezien ik in september weg moet. Maar stel het zo lang mogelijk uit :) Wie weet zit over een paar weken de wereld weer op slot vanwege de "monkeypox" :)
Lach met een schone bips
pi_204804637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb die rotzooi ook (nog) niet gehad, maar zal er wel aan moeten geloven aangezien ik in september weg moet. Maar stel het zo lang mogelijk uit :) Wie weet zit over een paar weken de wereld weer op slot vanwege de "monkeypox" :)
hoe dodelijk is dat? naast het ongemak dat pukkels geeft
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204804748
2019 is het vaccin voor apenpokken goedgekeurd :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804760
No relation whatsover :(

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804776
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804795
Er is wat overlap met de bovenstaande post maar ook hier is er nieuwe info

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804811
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef _I het volgende:

[..]
Jazeker, hier hebben we het ook over gehad. Ze hebben de formule aangepast toen het aan tieners werd gegeven.
Dat spulletje werkt als een bloedverdunner, en zou dus het bloedklonteren kunnen verminderen.

Zo is het alleen niet gebracht. Het werd verkocht alsof het de houdbaarheid zou vergroten, waardoor het niet ingevroren hoefde te worden.

Maar ik mocht er vooral niet teveel achter zoeken. Dus dat doen we dan ook maar niet.
Operation dark winter is upon us *O* :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804860
@loveyoulongtime, zei je gisteren niet dat je je niet kon voorstellen dat er verplichte vaccinaties zouden komen ?

Check dit dan :D

twitter


Hier nog eentje

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 19-05-2022 23:52:15 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804906
Vrijheid van meningsuiting is een extreem rechte gedachtegoed :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804949
Alsof apenpokken niet genoeg waren ....

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204804981
Fascinerende anekdotes in de twitter thread

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204805154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
Fascinerende anekdotes in de twitter thread

[ twitter ]
Triple jabbed zijn de meest bange oude mensen dusseh... Logisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204805394
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:38 schreef Ali_boo het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een extreem rechte gedachtegoed :')

[ twitter ]
Weten mensen gelijk waar je niet op moet stemmen.

De uitzending van het nieuws over Breivek, hoe kun je zoiets negeren dan? En dan noemen ze het propoganda :')
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 22:35:39 #66
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204805609
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
@:loveyoulongtime, zij je gisteren niet dat je je niet kon voorstellen dat er verplichte vaccinaties zouden komen ?

Check dit dan :D

[ twitter ]

Hier nog eentje

[ twitter ]
Tja, ik wacht het af of dit ook echt gaat gebeuren :) Als wel, dan is er echt iets mis.. Maar denk dat wanneer het personeel gaat lopen dit snel teruggedraaid gaat worden. Ik zie het als blufpoker.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 22:36:45 #67
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204805621
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:17 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
hoe dodelijk is dat? naast het ongemak dat pukkels geeft
Deze? Google zegt onder de 1% :D Net als Covid.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 22:42:51 #68
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204805704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
Fascinerende anekdotes in de twitter thread

[ twitter ]
Zie ik om me heen niet, wel veel hoesten en niezen van de triple vaxxed. En 2 van de 10 op mijn kantoor ook echt ziek geweest na positieve test. Daar heb ik dan weer geen last van gehad laatste positieve test :) Maar ik wel voor het eerst in jaren ziek geweest al paar keer dit jaar, als in koorts met ijlen aan toe (geen Covid) en een echte buikgriep waar het beide kanten uitspoot (niet fraai).. En dat na bijna 8 jaar 0 ziektedagen.

Maar gezien het aantal klanten die ik spreek op een dag, en wat ik hoor lijkt het er verdomd veel op dat hoe meer je gevaxxed bent hoe eerder je positief test en ziek wordt.
Lach met een schone bips
pi_204805771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zie ik om me heen niet, wel veel hoesten en niezen van de triple vaxxed. En 2 van de 10 op mijn kantoor ook echt ziek geweest na positieve test. Daar heb ik dan weer geen last van gehad laatste positieve test :) Maar ik wel voor het eerst in jaren ziek geweest al paar keer dit jaar, als in koorts met ijlen aan toe (geen Covid) en een echte buikgriep waar het beide kanten uitspoot (niet fraai).. En dat na bijna 8 jaar 0 ziektedagen.

Maar gezien het aantal klanten die ik spreek op een dag, en wat ik hoor lijkt het er verdomd veel op dat hoe meer je gevaxxed bent hoe eerder je positief test en ziek wordt.
Ik was ook al 8 jaar 0 keer ziek. Tenminste wel eens verkouden geweest maar niet ziek gemeld.
Ook de jaren ervoor nooit meer dan 1-2 dagen na griep.
Onlangs kreeg ik griep met enorme hoofdpijn, daarna oorontsteking die niet over ging en nu moet ik geopereerd worden aan mijn oor, na 10 weken nog ontstoken.
Ik kreeg begin dit jaar de omrikron prik (moest weg voor het werk)
Inmiddels gvd €300 eigen risico kwijt aan allerhande oordruppels/onderzoeken.
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 22:54:04 #70
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204805853
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik was ook al 8 jaar 0 keer ziek. Tenminste wel eens verkouden geweest maar niet ziek gemeld.
Ook de jaren ervoor nooit meer dan 1-2 dagen na griep.
Onlangs kreeg ik griep met enorme hoofdpijn, daarna oorontsteking die niet over ging en nu moet ik geopereerd worden aan mijn oor, na 10 weken nog ontstoken.
Ik kreeg begin dit jaar de omrikron prik (moest weg voor het werk)
Inmiddels gvd €300 eigen risico kwijt aan allerhande oordruppels/onderzoeken.
Jezus, dat is wel echt kut voor je. Maar in mijn geval ben ik niet gevaccineerd en word wel ineens 2x in een jaar ziek :P

Maar goed, die paar dagen ziek van mij staan in het niet met wat jij meemaakt. Maar zoals ik al zei, ik zie in mijn omgeving zelf eigenlijk geen rare dingen na de vaccinaties. Hoor alleen wel van veel zieke mensen. Ik weet het ook niet. Sterkte in ieder geval man!

Ik wacht echt tot ik niet anders meer kan met die prikken. Is het enige wat ik kan doen.
Lach met een schone bips
pi_204805883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jezus, dat is wel echt kut voor je. Maar in mijn geval ben ik niet gevaccineerd en word wel ineens 2x in een jaar ziek :P

Maar goed, die paar dagen ziek van mij staan in het niet met wat jij meemaakt. Maar zoals ik al zei, ik zie in mijn omgeving zelf eigenlijk geen rare dingen na de vaccinaties. Hoor alleen wel van veel zieke mensen. Ik weet het ook niet. Sterkte in ieder geval man!

Ik wacht echt tot ik niet anders meer kan met die prikken. Is het enige wat ik kan doen.
Ik kan niet concluderen dat het de prik is of de vele virussen na de Corona periode, maar vertrouwen heb ik niet.
Vakman pur sang
pi_204805945
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Weten mensen gelijk waar je niet op moet stemmen.

De uitzending van het nieuws over Breivek, hoe kun je zoiets negeren dan? En dan noemen ze het propoganda :')
Precies en laat ik nog nooit op die gasten gestemd hebben. :{w
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204805968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Deze? Google zegt onder de 1% :D Net als Covid.
Dan geen prik nodig. Goed voor de afweer
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 23:50:55 #74
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204806331
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik kan niet concluderen dat het de prik is of de vele virussen na de Corona periode, maar vertrouwen heb ik niet.
Daarom zeg ik ook dat ik onder directe contacten niks geks gezien heb, van klanten hoor ik wel rare verhalen. Maar wat is er waar?

Zo lang ik kan wachten doe ik het, maar als het niet anders kan dan moet het maar. Heb te weinig shitstories van dichtbij gezien om dit alle kost te weigeren. Maar sta ook niet te trappelen.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 23:52:24 #75
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204806339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 23:02 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dan geen prik nodig. Goed voor de afweer
Ja las zoiets dat iedereen na paar weken genezen was, moet wel heel eerlijk zeggen dat dit direct van google komt en ik me er niet in verdiept heb. Dus eenzijdige info wel.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')