het vaccin bestaat al jarenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Proeven zijn nog in een vroege fase, klaar voor productie dus
De mRNA versie vast nog nietquote:
ik gok dat het erg veel zal lijken op het COvid vaccinquote:
Ze hebben 1 functie: je gezicht warm houden tijdens de winterquote:
reuze handig inderdaad op een brommerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze hebben 1 functie: je gezicht warm houden tijdens de winter
Dit roepen ze al 2 jaar, en er is nog helemaal niks mee gedaan.. Ik geloof dat dit al dood was voor het ooit opgezet zou worden. Helaas, dat wel..quote:
Hej ik heb Klaus Duits horen praten deze week . Zal kijken of ik de video nog terug kan vinden. Dat maakt de plaatje over de supervillian echt compleetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Praatclubje verdomme!.
Dit komt toch gewoon rechtstreeks uit James Bond, een Duitse supervillain die op een groot scherm zijn plannen voor wereldheerschappij verkondigt en een zooi klapvee dat onder bewaking van 5000 huurlingen zien dat het goed was.
Die gekke BNWers toch, dit is toch heel normaal en totaal niet verdacht?!
Neuh, we zijn nu in de volgende fase.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hej ik heb Klaus Duits horen praten deze week . Zal kijken of ik de video nog terug kan vinden. Dat maakt de plaatje over de supervillian echt compleet
Verder berichten zelfs de nl media over dit event , het is echt jammer dat het van de Volkskrant was en ik de link niet kan plaatsen. Maar dan nog zullen ze het een complottheorie blijven noemen, vind het echt bijzonder
Free from online violence...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:09 schreef Ali_boo het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is gevaarlijk en moet hervormd worden enzo![]()
[ twitter ]
Alleen is die foto drie jaar oudquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
Gelukkig geven ze zelf het goede voorbeeld
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, we zijn nu in de volgende fase.
Eerst bestond het niet
Toen bestond het wel maar was het maar een praatclubje zonder invloed
Nu bestaat het wel en hebben ze wel invloed maar hebben ze echt het allerbeste met je voor hoor!
En de pers hobbelt daar vrolijk in mee uiteraard.
Dit jaar komen ze natuurlijk op de fietsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen is die foto drie jaar oud
https://www.theguardian.c(...)leaders-climate-talk
Nou was het drie jaar geleden natuurlijk ook idioot, maar het bericht klopt niet.
Zoals gezegd was het drie jaar geleden zot en zou het dat nu ook zijn. Maar hoeveel er nu toch voor andere opties kiezen, weten we niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Dit jaar komen ze natuurlijk op de fiets. Plaatje klopt misschien niet maar het bericht wel
Ook in deze editie zie je voldoende prive vliegtuigen voorbijkomen hoor
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |