valt daar geraspte kaas?quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er hangt altijd een buitje boven mij idd
Er zou een functie moeten zijn die alleen automatische antwoorden stuurt op vergaderverzoekenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen want ik ga zo weer twee uur vergaderen.
Het zijn twee vergaderingen. Met agendaquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zou een functie moeten zijn die alleen automatische antwoorden stuurt op vergaderverzoeken
"Beste vergaderjunk,
Vergaderingen van 2 uur of langer weiger ik per definitie bij te wonen.
Vergaderingen tussen 1 en 2 uur zonder agenda ook.
Pas je wensen aan als je mijn aanwezigheid op prijs stelt.
Zo niet, veel plezier ermee"
Bustedquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn twee vergaderingen. Met agenda
Hierna is het gelukkig wel klaar voor deze week. Straks nog een uurtje knutselen aan een prototype voor een nieuwe website en dan weekendquote:
De horrormoesson des doods komt langs.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er aan de hand bij jullie? Hier 29 graden volle zon.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt wel of ik door de wasstraat ga met mijn huis
Ok.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De horrormoesson des doods komt langs.
hier ook, ik wil regenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er aan de hand bij jullie? Hier 29 graden volle zon.
dat kan mijn auto ook wel gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt wel of ik door de wasstraat ga met mijn huis
Mijne ook, is helemaal geel van de pollenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan mijn auto ook wel gebruiken
hier is het meer een kerkhof van dode insectenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook, is helemaal geel van de pollen
Ligt allemaal bij Buda op het balkon nuquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
tegen de tijd dat het hier in het oosten is, is het meeste er al wel uit denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |