Bezint eer ge begint. Ik ben twee maanden aan het wachten op een boek vanuit Amazon. Uiteindelijk maar met lood in m'n schoenen gevraagd om een refund, binnen 2 dagen al het geld terug. Aanschaf, shipping, taxes, alles.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bram Stoker's Dracula.
Sta op het punt ze te annuleren en bij Amazon te kopen
waar heb je ze besteld?quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bram Stoker's Dracula.
Sta op het punt ze te annuleren en bij Amazon te kopen
Deze truc zie je veel iddquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Amazon werkt nog zo ongeveer het beste qua levering. Als ze morgen niet kunnen leveren zetten ze dat er netjes bij. Veel andere webshops zijn daar de laatste tijd iets minder goed in.
Of ze melden het pakket alvast aan bij PostNL waardoor het vertraagd lijkt te zijn omdat ze het simpelweg nog niet versturen. Mijn klimschoenen zullen er morgen wel zijn ipv vandaag.
Indoor boulderen. Ik heb op loopafstand een leuke hal liggen daarvoor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deze truc zie je veel idd
klimschoenen? wat ga je beklimmen?
Ik krijg als suggestie "Ikea".quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Ijsdraakje moet wel een Ika deurstopper hebben
Ja Amazon doet daar niet moeilijk over. Ik heb laatst nog een boek van m'n tante gekregen dat zij had ontvangen terwijl ze iets van een spelletje had besteld. Ze mocht dit boek houden en kreeg alles gewoon terug. En ik wilde dat boek welquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint. Ik ben twee maanden aan het wachten op een boek vanuit Amazon. Uiteindelijk maar met lood in m'n schoenen gevraagd om een refund, binnen 2 dagen al het geld terug. Aanschaf, shipping, taxes, alles.
Had ik dat maar eerder gedaan.
Back to the Toys. Heb er een half jaar geleden ook nog besteld en dat was gewoon meteen binnen.quote:
Paperback 61 euroquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
https://www.amazon.nl/gp/product/B086RGBKBQ/
Voor degene die een kindle hebben en alle witcher boeken willen hebben. 99 cent
Oh, wacht. Ik wist niet dat die zo heet.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Back to the Toys. Heb er een half jaar geleden ook nog besteld en dat was gewoon meteen binnen.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik wist niet dat die zo heet.
quote:
Ik ga de mijne niet op de foto zetten hoor.quote:
gemiste kansquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga de mijne niet op de foto zetten hoor.
Ja bij mij stond er dus al weken "It's on its way, but it's running late". En ik heb sterk de indruk dat de enige basis daarvoor het feit was dat ik het nog niet als ontvangen gemarkeerd had. Ze hadden zelf gewoon geen idee waar het was, of is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Amazon werkt nog zo ongeveer het beste qua levering. Als ze morgen niet kunnen leveren zetten ze dat er netjes bij. Veel andere webshops zijn daar de laatste tijd iets minder goed in.
Of ze melden het pakket alvast aan bij PostNL waardoor het vertraagd lijkt te zijn omdat ze het simpelweg nog niet versturen. Mijn klimschoenen zullen er morgen wel zijn ipv vandaag.
Het is een rooie.quote:
Ik krijg ook netjes keurig antwoord dat ze nu écht écht écht verwacht wordenquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik nooit problemen gehad (ook niet met preorderen)
of postnl is niet komen opdagen voor de afhaling.. (of met te weinig capaciteit)quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
"ik verzamel herinneringen"quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo blij dat ik niets met dat soort verzameldingen heb.
gelukkig valt je verzameling magic kaarten meequote:Op donderdag 19 mei 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo blij dat ik niets met dat soort verzameldingen heb.
De míjne wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig valt je verzameling magic kaarten mee
alleen maar zeemonstersquote:
ik ga dit niet googlen terwijl ik op werk zitquote:
Jawel doe doequote:Op donderdag 19 mei 2022 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga dit niet googlen terwijl ik op werk zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |