Volgens mij krijgen juist de provincies die het het hardste nodig hebben, amper wat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen worden de buien juist actiever in de loop van de middag, met kans op grote hagel, windstoten en een paar tornado's.Waarschijnlijk vallen er straks drie druppels dus.
Het probleem is dat je niemand anders vindt zo snel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, ik heb vandaag een datum nodig en anders ga ik naar iemand anders en dat is dan nog het minste stapje dat ik onderneem.
Nou ik reken nergens op. Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen worden de buien juist actiever in de loop van de middag, met kans op grote hagel, windstoten en een paar tornado's.Waarschijnlijk vallen er straks drie druppels dus.
Mja, boeiend, er is meer werk dan ze kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, ik heb vandaag een datum nodig en anders ga ik naar iemand anders en dat is dan nog het minste stapje dat ik onderneem.
Ja hier was het niet zo hard nodig (kleigrond), zag ook al hele akkers vol met water staan omdat het water niet wegkonquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen juist de provincies die het het hardste nodig hebben, amper wat.
Hier valt het ook nog prima mee met de droogte (ook veel klei), maar dit soort buien heb je eigenlijk niets aan. Veel te veel water ineens, dat gaat de grond niet in.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het niet zo hard nodig (kleigrond), zag ook al hele akkers vol met water staan omdat het water niet wegkon
Ja zeker als het al zo lang droog is, dan is de grond ook gewoon keihard dat het niks kan opnemenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier valt het ook nog prima mee met de droogte (ook veel klei), maar dit soort buien heb je eigenlijk niets aan. Veel te veel water ineens, dat gaat de grond niet in.
Als het zo doorgaat, fikt heel Oost-Nederland af deze zomer. Uiteraard zijn we niet voorbereid op grote natuurbranden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen juist de provincies die het het hardste nodig hebben, amper wat.
US vast wel. Maar normale mensen niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niemand anders vindt zo snel.
Als die trein waar ik nu in zit gewoon gaat rijden dan gaat het vast goed komen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst maar dat je er komt, er is nogal wat rood zo te zien.
Mag jij weer rijdenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de snelweg zag ik echt geen kut meer dus maar een afslag eerder er af gegaan. Daar echt een stuk weg dat meer een rivier was, auto ging alle kanten op in het water, ook nog om een omgevallen boom moeten rijden
Daar moet de burger eigen verantwoordelijkheid in nemenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, fikt heel Oost-Nederland af deze zomer. Uiteraard zijn we niet voorbereid op grote natuurbranden.
over zn nokia waar maar 20 smsjes op passen?quote:
Ik ben gewoon rebelsquote:
Ja, allemaal met de tuinslang het bos in.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar moet de burger eigen verantwoordelijkheid in nemen
Iedereen een emmertje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, allemaal met de tuinslang het bos in.
Zie ook ditquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier valt het ook nog prima mee met de droogte (ook veel klei), maar dit soort buien heb je eigenlijk niets aan. Veel te veel water ineens, dat gaat de grond niet in.
Ah dat had ik even gemistquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon rebelsnee mag al een half jaartje ongeveer
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, allemaal met de tuinslang het bos in.
Yups.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over zn nokia waar maar 20 smsjes op passen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |