Wat ook jij gewoon weer neemt zodat je weer een jaar lang wat te zeiken hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
En natuurlijk een abboo'tje noodzakelijk bij een streaming dienst voor 1 of 2 miserabel geregisseerde beeldjes...
Nope, ik redde me uitstekend met HidiHo en een Belgen VPN accountquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ook jij gewoon weer neemt zodat je weer een jaar lang wat te zeiken hebt
Ik zie er naar uitquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, ik redde me uitstekend met HidiHo en een Belgen VPN account![]()
Maar zodra er iets te zeiken is meld ik het wel..
Ok,... Maar dan ga jij daar wel weer modereren?quote:Op maandag 23 mei 2022 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trueben zeer benieuwd wat dit gaat worden. Laten we het gewoon een kans geven, Puzzie
Wie weet. Misschien ga ik wel gewoon alleen kijken en er over praten hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ok,... Maar dan ga jij daar wel weer modereren?![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet. Misschien ga ik wel gewoon alleen kijken en er over praten hier.
Top! Officieel met livestreams dus. Alleen is het uitzendtijdstip wel verrekte vroeg zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:47 schreef Clasientje het volgende:
De nieuwe realityshow Een Jaar Van Je Leven zal vanaf eind augustus dagelijks te zien zijn op SBS6. Het uitzendtijdstip is 18:15 of 18:20 uur. Dat heeft bedenker John de Mol bekendgemaakt in De Coen en Sander Show op Radio 538. Via livestreams kan er ook dag en nacht naar de bewoners worden gekeken.
Volgens De Mol is Een Jaar Van Je Leven anders dan andere realityshows. “Het is een realityprogramma wat lang duurt. Je hebt De Gouden Kooi gehad, je hebt Utopia gehad. Maar als je kijkt naar de inhoud van dit programma is het op heel veel punten een ander programma”, legt de baas van SBS6 uit.
Het wordt geen vakantie. “Het is niet op een bank zitten, dat gaat ze niet lukken”, zegt De Mol. Het spel is hard. “De kunst is om niet alleen met elkaar te leven, maar elkaar ook uit te schakelen. Het is een lange, psychische en fysieke gameshow die een jaar duurt en uiteindelijk blijft er één winnaar over.”
Waar staat het bewuste fragment?quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
https://www.538.nl/de-coen-en-sander-show
In 'n loods kan je ook "plantjes" kwekenquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:38 schreef spapaars het volgende:
Alleen een loods is wel extreem.
Met DGK en Utopia was het terrein best wel een + punt voor de streams.
Zo ik het heb begrepen is het alleen uitgeven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In 'n loods kan je ook "plantjes" kweken= inkomen..
Nou, de hele uitzending van gisteren doorgespit maar geen JdM te horen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het gisteren was, de uitzending van de 25ste
Ja, je hebt een punt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In 'n loods kan je ook "plantjes" kweken= inkomen..
Veel geld,maar hoe gaan ze dat zo goed mogelijk besteden?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik het heb begrepen is het alleen uitgeven.
Eigenlijk beginnen ze met 1 miljoen, en dan is het afwachten hoeveel er na 1 jaar over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |