Zin kwam letterlijk uit betreffende artikel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 01:42 schreef the-eye het volgende:
Singapore has confirmed its first case of the rare monkeypox virus on may 9, 2019.
Hoe ziet zo'n dergelijke pandemische oefening eruit?quote:Op donderdag 19 mei 2022 06:49 schreef myShizzle het volgende:
Voer voor wappies
G7-ministers van Volksgezondheid nemen deel aan een pandemische oefening in Duitsland, waarbij een snel verspreidende en gevaarlijke uitbraak van een "pokkenvirus" afkomstig van luipaarden wordt gesimuleerd, meldt BILD.
[ twitter ]
Het apenpokkenvirus is 65 jaar geleden ontdekt. Is dat gek dat je hier een vaccin tegen hebt dan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:18 schreef Za het volgende:
Vaccine has already been approved
COPENHAGEN, Denmark, May 18, 2022
Bavarian Nordic is a fully integrated vaccines company focused on the development, manufacturing and commercialization of life-saving vaccines. We are a global leader in smallpox vaccines and have been a long-term supplier to the U.S. Government of a non-replicating smallpox vaccine, which has been approved by the FDA, also for the protection against monkeypox. The vaccine is approved as a smallpox vaccine in Europe and Canada. Our commercial product portfolio furthermore contains market-leading vaccines against rabies and tick-borne encephalitis. Using our live virus vaccine platform technology, MVA-BN®, we have created a diverse portfolio of proprietary and partnered product candidates designed to save and improve lives by unlocking the power of the immune system, including an Ebola vaccine, which is licensed to the Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson. We are also committed to the development of a next generation COVID-19 vaccine. For more information visit www.bavarian-nordic.com.
Hoezo flauwekul? Flikker toch op man.quote:
Heb jij het apenpokken vaccin al gehaald?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:32 schreef Starhopper het volgende:
Het apenpokkenvirus is 65 jaar geleden ontdekt. Is dat gek dat je hier een vaccin tegen hebt dan?
Geef eens antwoord op mijn vraag. Waarom is het volgens jou verdacht dat er een vaccin tegen de apenpokken is?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:37 schreef Za het volgende:
[..]
Heb jij het apenpokken vaccin al gehaald?
Het is gratis.
Zullen we samen de oefening van een gesimuleerde pokken uitbraak afkomstig luipaarden in Duitsland bijwonen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:
Hoezo flauwekul? Flikker toch op man.
Waar precies zeg ik dat het verdacht is, quote me even.quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:39 schreef Starhopper het volgende:
Geef eens antwoord op mijn vraag. Waarom is het volgens jou verdacht dat er een vaccin tegen de apenpokken is?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:42 schreef Za het volgende:
[..]
Zullen we samen de oefening van een gesimuleerde pokken uitbraak afkomstig luipaarden in Duitsland bijwonen?
Er zijn nog kaarten.
Omdat dit verhaal in wappiekringen nogal veel rondgaat. Maar vertel, wat is dan jou bedoeling met deze quote?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:43 schreef Za het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat het verdacht is, quote me even.
Het is bedoelt ter geruststelling.
Misschien moet je je daar verre van houden dan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:13 schreef Starhopper het volgende:
Omdat dit verhaal in wappiekringen nogal veel rondgaat.
Dat mag je opperen, we doen er niets mee!quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:45 schreef the-eye het volgende:
Er was tot nu toe de Congolese variant en de West Afrikaanse variant (waarvan de Congolse de meest besmettelijke is). Mag ik als niet viroloog opperen dat door verspreiding over de wereld we rap met meerdere varianten te maken zullen hebben?
Eigenlijk hetzelfde als bij aanvang van Covid?quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag je opperen, we doen er niets mee!
Ik denk niet dat Rutte, van Dissel, von der Leyen of Tedros wel eens op FOK! leest eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als bij aanvang van Covid?
Ik zie Rutte wel een beetje trollen hier hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rutte, van Dissel, von der Leyen of Tedros wel eens op FOK! leest eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |