ik moet er officieel ook 1 bestellen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net maar even rookmelders besteld.
Oh ja, goeie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net maar even rookmelders besteld.
Ja met zo'n 2 in een is dat was lastig. Hij ligt nu vlakbij de droger al is de cv ketel ook oudquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen moet je dan weer een goede plek zoeken om ze op te hangen.
mijn ouders hebben brand gehad en een uitgefikte cv ketel.. en nog hadden ze geen rookmeldersquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn zonder rookmelders, dat het verplicht moet worden
jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Wij hebben al rookmelders in het trappenhuis, moeten die ook in de woning?
Officieel is het per 1 juli(?) geloof ik verplicht om er op elke verdieping een te hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
En boven je bureaustoel. Vanwege de windjes.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
misschien nog losse koolmonoxide voor bij de cv ketel kopen
Als er bij jou binnen fik is en de rookmelder gaat pas af als het in het trappenhuis is, ben je al gestikt denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Officieel is het per 1 juli(?) geloof ik verplicht om er op elke verdieping een te hebben.
gaat die constant afquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En boven je bureaustoel. Vanwege de windjes.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Officieel is het per 1 juli(?) geloof ik verplicht om er op elke verdieping een te hebben.
Niet als je in het trappenhuis woont en het verder niet boeit als de woning zelf affiktquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Heb je geen apparatuur wat brand kan veroorzaken?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:09 schreef mschol het volgende:
koolmonoxide heb ik niet echt nodig volgens mij, geen ketels in huis..
een rookmelder gaat er ook alleen in voor de vorm
jij bent dan toch verantwoordelijk als er wat gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
had de huurders in den haag ook nog aparte koolmonoxide meter gegeven maar die moesten ze nog wel ophangen. weet niet of ze dat ze al hebben gedaan
alles met een stekker kan kortsluiting maken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen apparatuur wat brand kan veroorzaken?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:09 schreef mschol het volgende:
koolmonoxide heb ik niet echt nodig volgens mij, geen ketels in huis..
een rookmelder gaat er ook alleen in voor de vorm
en dingen zonder stekker kunnen ook brand veroorzakenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alles met een stekker kan kortsluiting maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |