nou dat weet ik ook wel. Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan het @:geerd vragen. Die weet dat wel.
Geerdje, moet er per treinstel een conducteur zijn?
Wel raar want ze zitten dan allemaal bij elkaar in de eerste klas als je ze nodig hebt en helemaal achterin zit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik.
[..]
Ja, eens hoor, maar dat verandert de constatering niet.
het zijn gewoon lelijke beestenquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-niet-meer~af4d559b/
Waarom ik geen mopshond heb.
Voordeel van zo'n kort treintje: zit er meteen één dichtbij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel raar want ze zitten dan allemaal bij elkaar in de eerste klas als je ze nodig hebt en helemaal achterin zit.
Ik vind ze geweldig. Blije beesten. Alleen zo ver doorgefokt dat het niet mooi meer is.quote:
Zou ook echt superblij zijn als ik de hele dag problemen had om adem te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Blije beesten. Alleen zo ver doorgefokt dat het niet mooi meer is.
en koolmonoxide?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net maar even rookmelders besteld.
Dat je dat uit mijn zin haalt, is ook heel knap.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook echt superblij zijn als ik de hele dag problemen had om adem te halen.
ik moet er officieel ook 1 bestellen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ja, goeie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja met zo'n 2 in een is dat was lastig. Hij ligt nu vlakbij de droger al is de cv ketel ook oudquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen moet je dan weer een goede plek zoeken om ze op te hangen.
mijn ouders hebben brand gehad en een uitgefikte cv ketel.. en nog hadden ze geen rookmeldersquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn zonder rookmelders, dat het verplicht moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |