jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Wij hebben al rookmelders in het trappenhuis, moeten die ook in de woning?
Officieel is het per 1 juli(?) geloof ik verplicht om er op elke verdieping een te hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
En boven je bureaustoel. Vanwege de windjes.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
misschien nog losse koolmonoxide voor bij de cv ketel kopen
Als er bij jou binnen fik is en de rookmelder gaat pas af als het in het trappenhuis is, ben je al gestikt denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Officieel is het per 1 juli(?) geloof ik verplicht om er op elke verdieping een te hebben.
gaat die constant afquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En boven je bureaustoel. Vanwege de windjes.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Officieel is het per 1 juli(?) geloof ik verplicht om er op elke verdieping een te hebben.
Niet als je in het trappenhuis woont en het verder niet boeit als de woning zelf affiktquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:06 schreef Karzai het volgende:
Heb je geen apparatuur wat brand kan veroorzaken?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:09 schreef mschol het volgende:
koolmonoxide heb ik niet echt nodig volgens mij, geen ketels in huis..
een rookmelder gaat er ook alleen in voor de vorm
jij bent dan toch verantwoordelijk als er wat gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
had de huurders in den haag ook nog aparte koolmonoxide meter gegeven maar die moesten ze nog wel ophangen. weet niet of ze dat ze al hebben gedaan
alles met een stekker kan kortsluiting maken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen apparatuur wat brand kan veroorzaken?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:09 schreef mschol het volgende:
koolmonoxide heb ik niet echt nodig volgens mij, geen ketels in huis..
een rookmelder gaat er ook alleen in voor de vorm
en dingen zonder stekker kunnen ook brand veroorzakenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alles met een stekker kan kortsluiting maken.
dit kan dus niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar is die rookmelder voor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook. Zo even je chick appen of ze op school is vandaagquote:
Nadeel is dat ik nu tot aan den haag kan staanquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n kort treintje: zit er meteen één dichtbij.
Nee. rookmelder hangt er. Koolmonixide is nog niet verplichtquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent dan toch verantwoordelijk als er wat gebeurd?
en met zo'n nest ding kun je ook op je telefoon zien of je huis in de fik staat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. rookmelder hangt er. Koolmonixide is nog niet verplicht
Ja maar heb daar niet zo'n nest gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en met zo'n nest ding kun je ook op je telefoon zien of je huis in de fik staat.
de reactie waarvan ik wist dat hij zou komen...quote:
Gezelligquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Zo even je chick appen of ze op school is vandaag
[..]
Ik heb er nog geen een gebouwdquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:21 schreef Haags het volgende:
Mijn buurman is ook al zo verzot op die modelbouw scheepjes en vliegtuigjes. Hele kamer vol heeft ie.
Nja, ieder z´n ding.
Helaas lopen we elkaar net misquote:
Jij verlaat op tijd het zinkende schip.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een gebouwdmaar ben ook niet van plan om ze neer te zetten. Als ze klaar zijn, gaan ze weg.
Al lang van boordquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij verlaat op tijd het zinkende schip.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij verlaat op tijd het zinkende schip.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
en gaan niet op tijd af als het wel nodig is.
Het is ook wel godsgruwelijk benauwd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas lopen we elkaar net mis![]()
Ik had een handdoek mee moeten nemen. Zweet staat op m'n voorhoofd
Ja en ik sta in de trein met 16 man in het tussentukjequote:
maar dat was eenmalige gebeurtenis?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mja fikje gehad ooit en eerst zelf kunnen blussen dan dat de rookmelder afging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |