Geloof dat dat strafbaar isquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook niks aan trekken, maak een nieuwe trend
Oeh das wel een dingetje jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de politie bellen. Dakraam van een leegstaand pand tegenover mij hangt nog op één schanier in z’n sponning.
jij zet de overheid vast op een andere gedachtequote:
Onder de 23 wordt al moeilijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal niet echt onder de 20 worden vandaag hoor
Mja, zeker met dat noodweer dat vanmiddag wordt voorspeld. Iemand zou dat raam maar op zijn hoofd krijgenquote:
beter wel joh. al die onaantrekkelijke naakte kadavers zo op straatquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jij zet de overheid vast op een andere gedachte
maar eigenlijk ook maar preuts dat dat niet mag
Ja had men al lang moeten weten, net zoals franse bulldogjesquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-niet-meer~af4d559b/
Sneu toch. Dat zo’n beestje niet eens kan knipperen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had men al lang moeten weten, net zoals franse bulldogjes
quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
ja absurdquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sneu toch. Dat zo’n beestje niet eens kan knipperen.
Dat is niet bepaald nieuws toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ja maar dat wist ik echt niet toen ik hem kocht”quote:
hairy nuts discoquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhToch weer 2:54 daglicht erbij vandaag. En wie weet wat regen
![]()
[ afbeelding ]
pics van je velg?quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens:
TOEN IK OP WERK KWAM WAS VROEM ER AL.
Volgend jaar weer?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wil eigenlijk gewoon terug naar thailand
Ja hoop misschien al wat eerder. Maar anders sowieso volgend jaar jaquote:
Nee, ik ben geen vakantieganger. Hou niet van reizenquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoop misschien al wat eerder. Maar anders sowieso volgend jaar ja![]()
heb jij een plek waar je graag komt ?
En als je van te voren zou weten dat de scootmobiel geen probleem zou zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vakantieganger. Hou niet van reizen![]()
Vroeger kon het niet want geen geld en nu kan het niet ivm krakkemikkig lijf
Maar ik mis het niet. Ben wel eens in Spanje geweest, kreeg ik zo busries cadeau, dat was een keer en nooit weer.
Ben naar Engeland geweest, weet niet eens meer waar, maar door al die kinderkopjes daar is het met een scootmobiel niet te doen net als in Belgie. Duitsland ben ik ok wel eens geweest
Maar het trekt mij niet dat reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |