quote:
Hoi vriendjequote:
Morguh Bitterbal, alweer gewend aan het thuis zijnquote:
Mjawelquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bitterbal, alweer gewend aan het thuis zijn
Niks gehoord. Mijn vriendin zei ook dat het aardig flitste en donderde.quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:42 schreef LTVDK het volgende:
Dat was een flink buitje vannacht, werd er zelfs wakker van
Waren wel mooie witte flitsen, maar vooral die regen was hard. Al klonk die ook wel harder omdat de buren het zonnescherm uit hadden laten staanquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks gehoord. Mijn vriendin zei ook dat het aardig flitste en donderde.
SNap ik wel, heb je al een volgende reis op je lijstje staan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MjawelBen er nog niet heel enthousiast over
dat gaat wat ver als ze om 8:30 pas openenquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je al voor de deur te wachten dan ?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MjawelBen er nog niet heel enthousiast over
Nee wil eigenlijk gewoon terug naar thailandquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik wel, heb je al een volgende reis op je lijstje staan?
zal mn ogen eens open houden of ik wat tegen komquote:Op donderdag 19 mei 2022 00:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry was al in slaap gevallenMaar ja, een kleine versie van zo'n molentje zou wel cool zijn
En dan wat tulpen er omheen planten
huizen verkopen en baan opzeggen en rentenieren in Thailandquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wil eigenlijk gewoon terug naar thailand
Zal niet echt onder de 20 worden vandaag hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:00 schreef bitterbal het volgende:
Hier ook altijd zo'n geneuzel wat ik aan moet trekken. Nu warm, straks storm des doods, dan koelt het vast 20 graden af
ja nog wat vroeg denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
huizen verkopen en baan opzeggen en rentenieren in Thailand
je kan ook niks aan trekken, maak een nieuwe trendquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:00 schreef bitterbal het volgende:
Hier ook altijd zo'n geneuzel wat ik aan moet trekken. Nu warm, straks storm des doods, dan koelt het vast 20 graden af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |