Logisch, hier zijn de kelders (als ze er al zijn) niet groot genoeg.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de beste kelderbouwers vind je in België
Gelijk heb je DJ ik ben ook toen ik nog gezond was nooit een voorstander geweest van op vakantie gaan of reizen. Het trekt mij ook echt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst.. Tegenwoordig is het sociaal wenselijk dat je reist en maar moet en gaat en blijft reizen..
Ik ben al 15+ jaar niet écht op vakantie geweest. Van die 15 jaar heb ik er 10 jaren gehad waarbij ik meer dan 75% vd tijd niet thuis was. Dus ik vind mn thuis tijd ook wel prettig.
Goddank fictief.quote:
ja kamperen enzo heb ik wat dat betreft ook nooit gesnapt. In een tentje fucking slecht slapen.. no way. ga wel naar een hotel dan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je DJ ik ben ook toen ik nog gezond was nooit een voorstander geweest van op vakantie gaan of reizen. Het trekt mij ook echt niet.
Toen de kinderen klein waren ging ik wel eens met zo naar zo vakantie park in Nederland.
Maar eerlijk gezegd ik vond het altijd zo zonde geld. Thuis een huis hebben met alle luxe en dan zo huisje huren waar je in één week net zoveel betaald als thuis voor een hele maand. En dan moet je je nog behelpen ook. Echt niets voor mij, maar ja voor de kids deed ik het soms
Trek ik mij toch niets van aan, ik doe wat ik wel en niet wat een ander verwacht. Dan hoor ik er maar niet bijquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kamperen enzo heb ik wat dat betreft ook nooit gesnapt. In een tentje fucking slecht slapen.. no way. ga wel naar een hotel dan.
zeg niet dat ik niet op vakantie wil, maar dat 'je moet.. je moet..'-want anders hoor je er niet bij: meh
En da's ook prima.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja jij komt vanzelf al over de hele wereld. Ik wil gewoon graag andere dingen zien
Ik wil van deze planeet af.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Apenpokkenvirus rukt gestaag op in Europa
Het in Europa uiterst zeldzame apenpokkenvirus is bezig aan een opmars. In Spanje en Portugal zijn inmiddels ruim veertig bevestigde en vermoedelijke gevallen van de virusinfectie ontdekt, terwijl het aantal besmettingen in Groot-Brittannië is gestegen tot zeker zeven na de eerste drie gevallen eerder in mei.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-europa~a56ab2f9/
[ afbeelding ]
Ze hebben geen personeel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:47 schreef dud0r het volgende:
Lekker bezig ns. In de spits een klein treintje inzetten
spuit elfquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-niet-meer~af4d559b/
Waarom ik geen mopshond heb.
Ik snap ook echt niet dat dit nieuws zou zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze er toch wel een extra treinstel aanhangen of moet er per treinstel een conducteur zijnquote:
Lees: Omdat wij te schraal zijn om mensen aan te trekken om te kunnen controleren of jullie wel betaald hebben, vervoeren we je maar liever helemaal niet.quote:
Dat laatste geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen ze er toch wel een extra treinstel aanhangen of moet er per treinstel een conducteur zijn
Ja, eens hoor, maar dat verandert de constatering niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Omdat wij te schraal zijn om mensen aan te trekken om te kunnen controleren of jullie wel betaald hebben, vervoeren we je maar liever helemaal niet.
Nee dat klopt. Dat is een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik.
[..]
Ja, eens hoor, maar dat verandert de constatering niet.
We gaan het @Geerd vragen. Die weet dat wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik.
[..]
nou dat weet ik ook wel. Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan het @:geerd vragen. Die weet dat wel.
Geerdje, moet er per treinstel een conducteur zijn?
Wel raar want ze zitten dan allemaal bij elkaar in de eerste klas als je ze nodig hebt en helemaal achterin zit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik.
[..]
het zijn gewoon lelijke beestenquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van zo'n kort treintje: zit er meteen één dichtbij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel raar want ze zitten dan allemaal bij elkaar in de eerste klas als je ze nodig hebt en helemaal achterin zit.
Ik vind ze geweldig. Blije beesten. Alleen zo ver doorgefokt dat het niet mooi meer is.quote:
Zou ook echt superblij zijn als ik de hele dag problemen had om adem te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Blije beesten. Alleen zo ver doorgefokt dat het niet mooi meer is.
en koolmonoxide?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net maar even rookmelders besteld.
Dat je dat uit mijn zin haalt, is ook heel knap.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook echt superblij zijn als ik de hele dag problemen had om adem te halen.
ik moet er officieel ook 1 bestellen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ja, goeie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja met zo'n 2 in een is dat was lastig. Hij ligt nu vlakbij de droger al is de cv ketel ook oudquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen moet je dan weer een goede plek zoeken om ze op te hangen.
mijn ouders hebben brand gehad en een uitgefikte cv ketel.. en nog hadden ze geen rookmeldersquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn zonder rookmelders, dat het verplicht moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |