Was dat bewust of onbewust?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Spijt dat ik niks te snaaien heb gekocht net.
Bijzonderquote:
bij mannnen is het ook lelijk, gewoon niks aandoen in het openbaar waarbij oksels zichtbaar zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De maatschappij vindt dat je het lelijk moet vinden.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Eerste bloesje is een jurk want veel te lang en het tweede bloesje geeft me backboobs.
Goeie score al.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Eerste bloesje is een jurk want veel te lang en het tweede bloesje geeft me backboobs.
Zonnebril op je achterhoofd en achteruit lopen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan worden de voorboobs de backboobs...quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonnebril op je achterhoofd en achteruit lopen?
Hmmquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan worden de voorboobs de backboobs...
Beetje van beide en heen en weer waggelen?quote:
Dat wijf is knettergekquote:
Nee het is gewoon lelijk en viesquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De maatschappij vindt dat je het lelijk moet vinden.
Boobies aan allebei de kantenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan worden de voorboobs de backboobs...
Gewoon vaker een washandje erover.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het is gewoon lelijk en vies
Kan voordelen hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje van beide en heen en weer waggelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |