SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Mijn benen staan jou nietquote:
Nee veel te dik en harigquote:
Nee warm is het niet. Ja misschien kussen er onder leggen maar vanaf morgen ben k de lul :p. Denk dat het tegen een zenuw drukt ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Is het ook warm? Kun je het niet koelen?
Misschien ben je in Thailand door een exotische parasiet gebetenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee warm is het niet. Ja misschien kussen er onder leggen maar vanaf morgen ben k de lul :p. Denk dat het tegen een zenuw drukt ofzo
Alleen raar dat die plek zo snel zo veel grote is geworden.
Nee hij zat er al voordat ik thailand wasquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben je in Thailand door een exotische parasiet gebeten
doen veel hondenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond lag altijd op de rug in het gras in de zon, met de benen wijd. Alsof ze een bruin buikje wilde.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen raar dat die plek zo snel zo veel grote is geworden.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond lag altijd op de rug in het gras in de zon, met de benen wijd. Alsof ze een bruin buikje wilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is dit meer: zichzelf overgeven omdat ie iets doet wat niet mag
Ga mijn benen toch niet scherenquote:
Jij gaat mijn benen niet scherenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is dit meer: zichzelf overgeven omdat ie iets doet wat niet mag
Tap tap tap
Dat heb ik toevallig wel net gedaan ...quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
Je kan het trouwens wel een keer doen als je je bed hebt verschoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |