De blessure van Azarkan heeft de vibe wel verpest.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Excelsior heeft nog wel minimaal een goaltje nodig
Wat een felle reactie.quote:
Parel uit ONZE jeugd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Is Wieffer ook uitgevallen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
De beste spelers van Excelsior vallen uit. Erg jammer.
Nah, die last minute kool die Sparta deed degraderen door Excelsior (toevallig!) paar jaar terug is ook wel pijnlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is wel de pijnlijkste wedstrijd voor een Eredivisie-club in de play-offs sinds Go Ahead 4-1 De Graafschap jaren geleden.
12 jaar terug, 'een paar jaar'.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nah, die last minute kool die Sparta deed degraderen voor Excelsior (toevallig!) paar jaar terug is ook wel pijnlijk.
Vooral omdat Het Kasteel hun handhaving al begon te vieren.
Ik zit op mijn Handy en lig met mijn dikke reet op de bank.quote:
Dit is algemene kennis.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit op mijn Handy en lig met mijn dikke reet op de bank.
Heb geen monitor met Wikipedia voor me staan.
Vooral die kop van Aad de Mos was goud toen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nah, die last minute kool die Sparta deed degraderen door Excelsior (toevallig!) paar jaar terug is ook wel pijnlijk.
Vooral omdat Het Kasteel hun handhaving al begon te vieren.
Favoriete play-offs-seizoen ondanks dat Roda eirn bleef is wel 2012/13.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik spreek uit herinnering.
Doe eens aardig joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |