Snap daar ook nog steeds niets van, aangezien het als het goed is gewoon automatisch ingesteld is. Bij de juryoptredens die ik gezien heb was het wel nog erger, daar waren ze gewoon vaak een paar seconden te laat. In de finale wel wat beter, maar inderdaad alsnog dat ze soms te laat wisselden, ook vaste camera's waar ze niets meer bij hoefden te doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanavond een deel van de finale teruggekeken en ook daar viel me weer op hoe slecht de cameravoering was dit jaar. Heel veel camerawisselingen van shots van pakweg 1/2 seconde waardoor je in een soort achtbaan beland, oa bij de tussenacts en Frankrijk en Zwitserland weet je niet wat je ziet soms. Ik vraag me ook echt af of de delegaties dat echt zelf hebben bedacht of dat de Italiaanse regie er een zootje van maakte. Los daarvan zijn echt heel veel shots wiebelig en schokkend. Tenenkrommend.
Ik denk dat het juist het probleem was, dat ze automatisch van shot wisselden (als ze dat systeem in Itali berhaupt al kennen ). Dan wissel je dus ongeacht of er nog een cameraman in beeld staat. Daarnaast zei Marnix Kaart ook dat die cameramensen daar gewoon minder goed zijn, minder professioneel. Blijkbaar hebben we in Nederland goede cameramensen, en in Itali niet. Dat verbaast me wel nogal, een land met zo'n enorme traditie in cinema en tv.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap daar ook nog steeds niets van, aangezien het als het goed is gewoon automatisch ingesteld is. Bij de juryoptredens die ik gezien heb was het wel nog erger, daar waren ze gewoon vaak een paar seconden te laat. In de finale wel wat beter, maar inderdaad alsnog dat ze soms te laat wisselden, ook vaste camera's waar ze niets meer bij hoefden te doen.
Het was een bijzondere editie
Ja dat het in die situaties mis kan gaan is dan wel logisch, maar het was meer dat ze soms ook een paar seconden te laat schakelden. Bij het juryoptreden van S10 bijvoorbeeld een paar seconden te laat bij dat oeehoeee met het licht dat dan omhoog ging. Zoiets is gewoon een vaste camera, dan staat de tijd verkeerd ingesteld.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist het probleem was, dat ze automatisch van shot wisselden (als ze dat systeem in Itali berhaupt al kennen ). Dan wissel je dus ongeacht of er nog een cameraman in beeld staat. Daarnaast zei Marnix Kaart ook dat die cameramensen daar gewoon minder goed zijn, minder professioneel. Blijkbaar hebben we in Nederland goede cameramensen, en in Itali niet. Dat verbaast me wel nogal, een land met zo'n enorme traditie in cinema en tv.
Ja, de charme van Sanremo is wel de totale oubolligheid en de kitsch. Maar blijkbaar is dat de standaard in Italiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat het in die situaties mis kan gaan is dan wel logisch, maar het was meer dat ze soms ook een paar seconden te laat schakelden. Bij het juryoptreden van S10 bijvoorbeeld een paar seconden te laat bij dat oeehoeee met het licht dat dan omhoog ging. Zoiets is gewoon een vaste camera, dan staat de tijd verkeerd ingesteld.
Het verbaast me dan weer niet als je bijvoorbeeld kijkt naar hoe Sanremo in beeld wordt gebracht, maar had het toch wat minder extreem verwacht.
quote:2022 saw the city of Turin host the Eurovision Song Contest at the PalaOlimpico, now the Chamber of Commerce of Turin has provided official data on the economic impact the event had on the city.
Overall the contest had a positive impact of 100 million Euros with 23 million Euros being the result of tourism and the remaining 66 million Euros being the equivalent of spending this amount on international advertising.
quote:These numbers, then, are only a part of the fallout that events such as Eurovision, but also the ATP, the Giro d’Italia, and the Tour de France, offer. Because alongside the immediate impact, there are also the results that manifest themselves over time, the result of word of mouth and the strength of a destination that enters the imagination of the international public.
quote:The media impact of the contest was also valuable for the city. 161 million viewers watched the contest live from Truin in total and over 9,000 articles in Italy alone were published in print and online press. This leads to an equivalent advertising value (AVE) estimated at 66 million euros, meaning the city would have needed to spend this amount to gain the same exposure in the public eye in ads. In total, it is estimated that 429 million people were reached by the contests in some form.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |