Oh nee hoor dat niet. Ik mocht zelf uitzoeken wat voor opleiding ik wilde doen. Nou ITIL is een makkie op zich. Maar de hele ervaring eromheen is nu al een fucking nightmare. En dat was het ook al in mijn vorige leven hoor, met PearsonVue en nog iets met een P en zo, maar gewoon nog steeds. Je betaalt er een godsvermogen voor, je bedrijf althans, en wat er daar dan voor geregeld wordt is echt zwaar teleurstellend.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
En ze komen er natuurlijk ook op het laatste moment mee.
Dat is wel lame.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En er zit eoa neplul veel te veel geld te bieden op dingen die ik wil hebben. Sterk de indruk dat het de verkoper zelf is. Nou ja, houden we een hoop centen in de zak. Ook niet erg.
Ja, is weinig aan te doen. Het is lame, iedereen ergert zich eraan, maar het schijnt er bij te horen.quote:
Haalt de lol er wel een beetje van af.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is weinig aan te doen. Het is lame, iedereen ergert zich eraan, maar het schijnt er bij te horen.
Ik dacht iets te herkennen als in wanneer ik ergens werkzaamheden kom doen ik op het laatste moment nog even formulieren wordt geacht te ondertekenen wat niet is afgesproken. Echt een hekel aan. Ik pas dan zo'n formulier aan als er dingen in staan die me niet bevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat niet. Ik mocht zelf uitzoeken wat voor opleiding ik wilde doen. Nou ITIL is een makkie op zich. Maar de hele ervaring eromheen is nu al een fucking nightmare. En dat was het ook al in mijn vorige leven hoor, met PearsonVue en nog iets met een P en zo, maar gewoon nog steeds. Je betaalt er een godsvermogen voor, je bedrijf althans, en wat er daar dan voor geregeld wordt is echt zwaar teleurstellend.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, is weinig aan te doen. Het is lame, iedereen ergert zich eraan, maar het schijnt er bij te horen.
Ja ach, gelukkig komt het niet veel voor. Maar wel ergerlijk als het bij dingen gebeurt die je heel graag wilt hebben.quote:
Daar 14,95 voor betalen da's pas lamequote:Op woensdag 18 mei 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)ispenser-cadeau-voor
heb je deze al fles?
ja dat kanquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar 14,95 voor betalen da's pas lameKun je toch zo zelf maken
pompje van de Aldi is nog geen euro.
Ga je die vandaag opeten?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:01 schreef Karzai het volgende:
kip was nog keihard bevroren , maar in een plastic zak in koud water gelegd
Laten thuisbezorgen (bijvoorbeeld via Flink) een optie??quote:
Ik ben ooit in de tongelreep geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even een korte wandeling gemaakt. Een stukje Eindhoven waar ik nog niet echt bekend ben/was en ook door mijn werk word ik daar nooit ingezet...![]()
![]()
Kost weer een hoop geld, kip is al bijna ontdooidquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten thuisbezorgen (bijvoorbeeld via Flink) een optie??
Dat is er niet meer en ik woon ook in een ander deel van de stad...quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de tongelreep geweest.
Hoop je dat Eindhoven promoveert ten koste van Ado?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten thuisbezorgen (bijvoorbeeld via Flink) een optie??
Het zou wel een keer leuk zijn. als Eindhoven eredivisie gaat spelen. Maar ergens ben ik bang dat dat ook meteen het einde van die club gaat betekenen....quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop je dat Eindhoven promoveert ten koste van Ado?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |