Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk zijn de pollen vandaag wat minder vervelend met wandelen
Alle pollen terug naar Pollenlandquote:
Rondom industrieterrein heb je wel veel Oost-Europese mensen normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk zijn de pollen vandaag wat minder vervelend met wandelen
Kurwaquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rondom industrieterrein heb je wel veel Oost-Europese mensen normaal.
morgenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zie je je vrienden van het werk weer![]()
Wanneer moet je weer beginnen
Dan ben jij de baas.quote:
ja beetje wel. ook omdat ik nu zo'n last van mijn been hebquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je er tegenop?
Ik vind het niet erg om weer in het werkritme te zitten.
hoe kijkt er iemand mee dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Man oh man oh man wat haat ik dat toch. Gisteren en eergisteren cursus gedaan, had verwacht gisteren meteen het examen te kunnen doen, neeje krijgt een voucher mee en zoek het maar uit. Je kunt het zelf inplannen maar dan thuis, en dan kijkt er iemand met je mee, en je mag geen andere mensen in de kamer hebben en geen posters aan de muur en je telefoon moet wel aan staan maar op stil, en dan zo ver van je weg liggen dat je moet opstaan om hem te pakken, en en en en en ep0w3rpoh[ph vliegende aids ik denk dat ik het maar gewoon op de slaapkamer ga doen, zittend op de rand van het bed. Het is maar een uurtje tenslotte.
wat de fuck is dit voor cursusquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Man oh man oh man wat haat ik dat toch. Gisteren en eergisteren cursus gedaan, had verwacht gisteren meteen het examen te kunnen doen, neeje krijgt een voucher mee en zoek het maar uit. Je kunt het zelf inplannen maar dan thuis, en dan kijkt er iemand met je mee, en je mag geen andere mensen in de kamer hebben en geen posters aan de muur en je telefoon moet wel aan staan maar op stil, en dan zo ver van je weg liggen dat je moet opstaan om hem te pakken, en en en en en ep0w3rpoh[ph vliegende aids ik denk dat ik het maar gewoon op de slaapkamer ga doen, zittend op de rand van het bed. Het is maar een uurtje tenslotte.
Dat vroeg ik mij ook af.quote:
ja maar ja dat moet want examen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? Das wel schijt irritant. alsof je 12 bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |