Daar ben ik blij om. Je slaap is zoooo belangrijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh lief dat je het vraagt. Ja het gaat weer lekker. Mede vooral dat het slapen de afgelopen dagen weer best goed gaat. Je bent een schat
Ja inderdaad. Dat heb ik het afgelopen jaar wel gemerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Je slaap is zoooo belangrijk.
quote:
goedenavondquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een rustig dagje gehad, straks lekker televisie kijken
Spelquiz The Connection.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:27 schreef potjecreme het volgende:
22.28; Ik vertrek NPO1
Wat is er voor Kassa en HHB in de plaats gekomen?
Van alles en nog wat. Nu de Code van Coppens. Gezellig met die Belgenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Potje en allemaal.
Ik ga 90 Days en Love after Lockup kijken. Wat kijken jullie?
Hai lieverd. Ik heb gisteren weer eens naar 90 days gekeken. Ik kijk via Dplay en ik loop hopeloos achter maar had nog zoveel opgenomen van tv. Maar eens ik er weer in zat was het toch weer lekker genieten van al dat drama.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Potje en allemaal.
Ik ga 90 Days en Love after Lockup kijken. Wat kijken jullie?
Ha, leuk weetje over wasmiddelen en uv licht.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Nu de Code van Coppens. Gezellig met die Belgen
Ja idd. Dat doen ze altijd wel goed. Natuurkunde/scheikunde uitleggen met allerlei dagelijkse toepassenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha, leuk weetje over wasmiddelen en uv licht.
Fijn is dat he? Gewoon heel veel om lekker van te smullen.zit nu naar Love after lockup te kijken en verbaas me over de naiviteit van de lui die daar intrappen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Hai lieverd. Ik heb gisteren weer eens naar 90 days gekeken. Ik kijk via Dplay en ik loop hopeloos achter maar had nog zoveel opgenomen van tv. Maar eens ik er weer in zat was het toch weer lekker genieten van al dat drama.
Daar moet ik dan ook eens naar gaan kijken. Ben benieuwd. Dank!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Nu de Code van Coppens. Gezellig met die Belgen
Zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een maand twijfelen besloten toch geen televisiekrantje te nemenals je er een maand over moet nadenken is het zonde geld
Maar ik heb het nu een paar jaar en ben soms best blij om iets meer te lezen over de programma's.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een maand twijfelen besloten toch geen televisiekrantje te nemenals je er een maand over moet nadenken is het zonde geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |