Sub of the day is nog wel te doen, 6 euro voor eentje van 30, maar dan moet het wel je smaak zijn op die dag natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bestel daar niet meer,12 euro voor een broodje waar steeds minder op zit.
Neem de Sub tonijnsalade waar geen tonijn in zit.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik vond de koekjes van de Subway ook altijd lekker.
Mooi, ik hou niet van tonijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem de Sub tonijnsalade waar geen tonijn in zit.
Smaakt anders prima.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem de Sub tonijnsalade waar geen tonijn in zit.
Mijn favo.quote:
Keteltunnel was onlangs gewoon dicht, omdat er niemand was om de tunnel te bedienen bij calamiteitenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk serieus dat in bepaalde beroepen die echt nodig zijn, (brugwachters, tunnels, verkeerstorens) er helemaal niks verandert is, behalve de stap om je ziek te melden gewoon makkelijker is.
Ook.quote:
Meatball marinaraquote:
In Boedapest hadden ze een lekkere meatballsubquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sub of the day is nog wel te doen, 6 euro voor eentje van 30, maar dan moet het wel je smaak zijn op die dag natuurlijk
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest hadden ze een lekkere meatballsub
quote:
Zin in chinees, maar ik ga dat niet halen, want ik heb al min of meer gekookt voor vandaag.quote:
Kindjes in Afrika ditdat ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |