altijdquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:30 schreef dud0r het volgende:
jou
[..]
altijd
spoiler seizoen is weer begonnen. als ik een kraken zie laat ik het weten
Wordt niet gevaccineerd dus wordt niet ouder dan 10.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet heeft zich voortgeplant en krijgt een zoontje
komt goed. maar denk dat er weinig in zitten aangezien het een DnD set isquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Leviathan, Octopus en Serpent mag ook.
Plausibelquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt niet gevaccineerd dus wordt niet ouder dan 10.
Gewoon rekening houden met je ratjes en alleen buiten blowen en roken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik steeds braaf in huis blowen.. zie ik gisteren dat mijn bovenbuurvrouw ook gewoon stoners op visite krijgt die daar blowen.Hoef ik met haar iig geen rekening meer te houden.
genotquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM
einde van de wereld nieuws?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet heeft zich voortgeplant en krijgt een zoontje
Lijkt me niet praktisch zo'n pasje, kun je niet lekker in je broekzak stoppenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo’n plastic ding dat je in een gleuf moet frommelen huehue.
IJskoffie genot.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boh, ik heb zin in ijskoffie
Inb4: dan maak je dat.
Daar kun je ook niet veilig langslopen nu, agressieve kutbeestenquote:
Nee man, deze zijn hartstikke gewend aan mensen. Zitten hier elk jaar te kwekenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet veilig langslopen nu, agressieve kutbeesten
Schijten alles onder.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zitten ook dik 100 van die units hier
Oh hier willen ze in het buitengebied nog wel eens agressief zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man, deze zijn hartstikke gewend aan mensen. Zitten hier elk jaar te kweken
Ja, had het gelezen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
@:Recce
Het vliegtuig van China Eastern dat in maart in het zuiden van China neerstortte, is vermoedelijk opzettelijk gecrasht. Amerikaanse onderzoekers denken dat iemand in de cockpit welbewust de fatale duikvlucht heeft ingezet, schrijft The Wall Street Journal. Bij de vliegramp - de dodelijkste in dertig jaar in China - kwamen alle 132 inzittenden van de Boeing 737-800 om het leven
https://nos.nl/artikel/24(...)roorzaakt-in-cockpit
@bitterbalquote:Kom naar ons feestje met alle HEMA iconen, want wij bestaan 5 jaar! Vanaf vandaag woensdag 18 mei t/m dinsdag 24 mei kun je gratis naar onze pop-up in de Westfield Mall of the Netherlands. Schommel op een grote tompouce, word duizelig op een doordraairookworst of maak een ritje op Takkie.
Zwamen != ganzenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hier willen ze in het buitengebied nog wel eens agressief zijnEn hier in het dorp is het wel verstandig om met een ruime bocht om de zwanen met jongen heen te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |