Op elke demo van extinction rebellionquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je ooit een gestreste hippie gezien?
Daarom kwam ik in eerste instantie ook met Sami/Lappen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar met Belgen of Duitsers worden gewoon andere mensen bedoeld. Kaaskoppen is een beter voorbeeld. Vinden we ook niet leuk, maar ze bedoelen wel ons ermee.
Dan noemen we die allemaal Russenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar kaaskop is ook geen goed voorbeeld, want niet wereldwijd gebruikt door een groep die ons land kwam jatten.
Lekker 4 maanden wennen aan het idee van vakantie? Wat?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Ff loungeset in elkaar gezet bij een maat
Kunnen e daar ook acclimatiseren
quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker 4 maanden wennen aan het idee van vakantie? Wat?Je acclimatiseert er nogal op los he?
Die zijn binnen een jaar gesloopt. In Nederland kunnen we niks moois hebben namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips in
[ afbeelding ]
Altijd voor de balletjes gaan en een hotdog als toetjequote:Op woensdag 18 mei 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
K heb fish and chips genomen in ikea. Wat een teleurstelling
Moest je die zelf in elkaar zetten?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
K heb fish and chips genomen in ikea. Wat een teleurstelling
Je kan ook gewoon m'n punt niet willen begrijpen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar wat jij zei is hetzelfde als wanneer je een Eskimo zigeuner noemt
Ah oke duidelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's precies het punt: het was EC ook nooit opgevallen.Ze kwamen er achter hoe rot "eskimo" ligt, toen ze geweigerd werden bij promotors in Noord-Amerika, vandaar ook dat ze met die reeks youtubefilmpjes zijn begonnen met hun "onderzoek".
Vergelijkbaar met de Sami, die kennen we beter als Lappen, maar omdat het een naam is die gegeven is door de groep die ze onderdrukte/beperkte in hun eigen manier van leven, heeft dat een nare bijsmaak.
Of, nog simpeler, wij Nederlanders vinden het ook niet leuk als ze ons Belg of Duitser noemen.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Hij heeft zonder morren de hele brief met klachten en hoe we het opgelost willen hebben ondertekend en gaat het oplossen zegt ie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet doenhopelijk is je aannemer wel chill hierin
Was het zo'n kaart met geluid met het volgende fragment erin?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft zonder morren de hele brief met klachten en hoe we het opgelost willen hebben ondertekend en gaat het oplossen zegt ie.
Ik denk dat ie een beetje beduusd was van hoe snel we met andere stucadoors, een architect en een advocaat op de proppen kwamen. Don't underestimate the kwiwi
Arme knulquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet heeft zich voortgeplant en krijgt een zoontje
Zo'n inbussleutel is ook flink kauwen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest je die zelf in elkaar zetten?
Mij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:27 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes, heb ik nog wat spannends gemist vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |