Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel standaard worstvingers als het wat warm wordt.
Nee, de mijne zijn dan echt dik en opgezet, bijna wit enzo omdat de huid zo strak staat dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Dat klinkt wel aannemelijk ja, ik weet dat de gemeente hier daar druk mee bezig is voor sowieso alle huur en nieuwbouw, maar ook bestaande (koop)flats.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
en we gaan waarschijnlijk over op stadsverwarming zodat we die warmtepompen niet hoeven te doen
zolang die neger maar weg blijft tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik was even bij de buurman. die liet trots zijn zelf geīnstalleerde kookplaat zien
Nog steeds niet weten dat ik geen kinderwens heb.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.
Dan ben ik 'm kwijt ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang die neger maar weg blijft toch
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?
Dat maakt het wel nog specialerquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Candy rain? Die heb ik ook idd lekker maar wel aanwezigquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Conditioner van Lush in m'n lokjes gesmeerd en het ruikt zo lekker
Wel een beetje heftig.
Ja diequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Candy rain? Die heb ik ook idd lekker maar wel aanwezig
Normale mensen werken niet op bootjes, die staan wat meer in het volle leven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij werkte als iets in de machinekamer op schepen dacht ik. technische man is het. dus heb er vertrouwen in.
Ik heb 'm er nooit negatief over gehoord.quote:
Cavia's..quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn weinig dingen waar ik tien jaar mee doe.
M'n matras
Heb ze net een papieren zakje gegeven om mee te spelenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's..
Oh nee... die worden geen tien![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's..
Oh nee... die worden geen tien![]()
![]()
Voor hun paniekaanvallen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ze net een papieren zakje gegeven om mee te spelen
Kan zo op een tegeltje!quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normale mensen bestaan niet, want normaal is ook maar een gemiddelde van raar!
hij komt vrij normaal overquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen werken niet op bootjes, die staan wat meer in het volle leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |