Ja, bij mij was het dus wel íets regelmatiger nat. huehuequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie druppels.
Nou ja, twee weken terug toen ik buiten zat te high tea'en waren er ook twee flinke buien. Maar die waren heel lokaal.
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
In principe is praten over het weer net zo boeiend als jeuk op je rug waar je net niet bij makkelijk bij kunt.
Dat klinkt vooral matig ingericht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he kids, hebben jullie ooit weleens bij een bedrijf gewerkt waar het grote personeelssysteem (uren, verlof, declaraties, salaris, the works) planmatig drie of vier dagen per maand plat ligt vanwege een job die moet bepalen wie die maand hoeveel salaris krijgt?
watquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he kids, hebben jullie ooit weleens bij een bedrijf gewerkt waar het grote personeelssysteem (uren, verlof, declaraties, salaris, the works) planmatig drie of vier dagen per maand plat ligt vanwege een job die moet bepalen wie die maand hoeveel salaris krijgt?
klinkt als fokquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral matig ingericht.
Bazelt ie?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?
Nope.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?
Ja, ook dat? Tijd om achter je schermpje vandaan te komen en wat mobiliteit te gaan oefenen.quote:
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Op je rug zeker, waar alleen jij niet bij kunt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.
Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.quote:
Correctie, matig ingericht is te positief gezegd. Wat een zooitje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.
En NOG sterker: Die belletjes komen ook van de mensen van HR zelf![]()
Ik spartel gewoon even naakt op mijn rug op mijn hoogpolig vloerkleed, opgelost.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je rug zeker, waar alleen jij niet bij kunt.
Is toch bizar? Pakket waar je weet ik hoeveel geld voor betaalt. Ik snap niet dat dit gewoon geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, matig ingericht is te positief gezegd. Wat een zooitje.
Je kan er dus niet makkelijk bij. Stramme hark.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spartel gewoon even naakt op mijn rug op mijn hoogpolig vloerkleed, opgelost.
ja iedere maand hetzelfde. Ze publiceren ook wel een planning van wanneer dat dan gebeurt en zo maar daar kijkt natuurlijk nooit iemand op, vooral vanwege die vijandige foutmelding die kennelijk onmogelijk aan te passen isquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een goede timing... ook i.v.m. vakantiegeld.
Ik moest gisteren in ons systeem wat invoeren, bijzonder verlof, daar was ook een autist mee bezig geweest want ik had maar vier opties en twee ervan hebben ze kortweg "Child" and "Death" genoemd, ik krijg vandaag door wie dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.
En NOG sterker: Die belletjes komen ook van de mensen van HR zelf![]()
Zelfs al zou je het een paar dagen dicht moeten gooien (wat ik op zich ook al niet snap, pak gewoon een cut-off waarna wijzigingen niet meer meegenomen worden voor payday x), pas dan die melding even aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch bizar? Pakket waar je weet ik hoeveel geld voor betaalt. Ik snap niet dat dit gewoon geaccepteerd wordt.
Ja maar die mensen hebben daar een badborstel voor. Andere mensen met nog meer uitdagingen gaan liggen spartelen op een tapijt hoor ik net.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er dus niet makkelijk bij. Stramme hark.
Klinkt als een efficiënte omschrijving, was een derde toevallig "Move"?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren in ons systeem wat invoeren, bijzonder verlof, daar was ook een autist mee bezig geweest want ik had maar vier opties en twee ervan hebben ze kortweg "Child" and "Death" genoemd, ik krijg vandaag door wie dat bedacht heeft.
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hebben daar een badborstel voor. Andere mensen met nog meer uitdagingen gaan liggen spartelen op een tapijt hoor ik net.
Spartel-ze dan maar he.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.
Ik heb een ruggenkrabber of mr. Wattenschijfjequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |