2001 belde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn god wat een kutsmoes weer, Rutte heeft een telefoon die maar 20 smsjes kan opslaan
Bijna langste dag. Zomer bijna voorbij. Bijna Halloween. Bijna coronagolf 7575656.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
2:57 extra daglicht vandaag. Het begint nu hard af te nemen.
[ afbeelding ]
Vandaar dat er ook katvissen bestaanquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
2:57 extra daglicht vandaag. Het begint nu hard af te nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna langste dag. Zomer bijna voorbij. Bijna Halloween. Bijna coronagolf 7575656.
Katvisbadpak.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook katvissen bestaan
Als ze maar wachten tot de winter, kan ik mooi kerst weer overslaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna langste dag. Zomer bijna voorbij. Bijna Halloween. Bijna coronagolf 7575656.
Altijd weer een hoogtepuntje als de dagen korter wordenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het dan pas juli en begint soms de hittehel pas.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd weer een hoogtepuntje als de dagen korter worden
Augustus is tegenwoordig de maand van het leven in een gasoven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het dan pas juli en begint soms de hittehel pas.
Je moet je ergens aan vasthoudenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het dan pas juli en begint soms de hittehel pas.
Vorig jaar viel 'ie wel mee toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augustus is tegenwoordig de maand van het leven in een gasoven.
voorbode om dit jaar het hellevuurmaandje te krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, precies: https://www.weeronline.nl/nieuws/weeroverzichten-2021-augustus
Dat is waar de K in KSC voor staat tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor weer het wordt, er wordt toch geklaagdRegen is niet goed, heet is niet goed, geen zon is niet goed.
We blijven Hollanders.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor weer het wordt, er wordt toch geklaagdRegen is niet goed, heet is niet goed, geen zon is niet goed.
Dependance van KLB.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is waar de K in KSC voor staat toch
Ik had vorige week zat regen.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Drie druppels.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vorige week zat regen.![]()
Maar klopt ook wel: https://nos.nl/artikel/24(...)-en-zuiden-en-oosten
Is dat zo?quote:
Niet je eigen rug kunnen krabbenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
In principe is praten over het weer net zo boeiend als jeuk op je rug waar je net niet bij makkelijk bij kunt.
Ja, bij mij was het dus wel íets regelmatiger nat. huehuequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie druppels.
Nou ja, twee weken terug toen ik buiten zat te high tea'en waren er ook twee flinke buien. Maar die waren heel lokaal.
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
In principe is praten over het weer net zo boeiend als jeuk op je rug waar je net niet bij makkelijk bij kunt.
Dat klinkt vooral matig ingericht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he kids, hebben jullie ooit weleens bij een bedrijf gewerkt waar het grote personeelssysteem (uren, verlof, declaraties, salaris, the works) planmatig drie of vier dagen per maand plat ligt vanwege een job die moet bepalen wie die maand hoeveel salaris krijgt?
watquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he kids, hebben jullie ooit weleens bij een bedrijf gewerkt waar het grote personeelssysteem (uren, verlof, declaraties, salaris, the works) planmatig drie of vier dagen per maand plat ligt vanwege een job die moet bepalen wie die maand hoeveel salaris krijgt?
klinkt als fokquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral matig ingericht.
Bazelt ie?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?
Nope.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?
Ja, ook dat? Tijd om achter je schermpje vandaan te komen en wat mobiliteit te gaan oefenen.quote:
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Op je rug zeker, waar alleen jij niet bij kunt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.
Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.quote:
Correctie, matig ingericht is te positief gezegd. Wat een zooitje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.
En NOG sterker: Die belletjes komen ook van de mensen van HR zelf![]()
Ik spartel gewoon even naakt op mijn rug op mijn hoogpolig vloerkleed, opgelost.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je rug zeker, waar alleen jij niet bij kunt.
Is toch bizar? Pakket waar je weet ik hoeveel geld voor betaalt. Ik snap niet dat dit gewoon geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, matig ingericht is te positief gezegd. Wat een zooitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |