Floryquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
Slapen nu![]()
En blij dat @:bitterbal weer back in town is![]()
Veel lege stoelen naast je in het ovquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me een uitkomst, zo’n honingdas.
https://www.facebook.com/776523655767736/posts/5184073258346065/
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa daar moet een micky mouse in
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel lege stoelen naast je in het ov
Hoe lang is de reis?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:27 schreef mschol het volgende:
zo veel te vroeg op rotjeknor, achja, beter dan te laat
Goeie ook tegen bejaarden die een half uur een verpakking staan te bestuderen en net doen of ze niet doorhebben dat jij staat te wachten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen rijen meer in de supermarkt. Denk dat je vrijwel overal zo kan doorlopen
Gelijk zo'n honingdas in de kuitenquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie ook tegen bejaarden die een half uur een verpakking staan te bestuderen en net doen of ze niet doorhebben dat jij staat te wachten.
En hoeveel dagen ga je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
thalys is 2,5 uur, dan nog 45 min met de RER
ik ga vandaag bijna 6 uur in de auto zitten. genoeg tijd om te ontspannenquote:
Das zijn in Nederland beschermd, dus ik denk dat je er 1 moet importeren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar zijn ze te koop? Lijkt mij wel wat
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:47 schreef Karzai het volgende:
its the most wonderful time of the year!
Koelkastdeur stond op een kier vannacht, nu zit hij vol met ijs
misschien op ebay?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Das zijn in Nederland beschermd, dus ik denk dat je er 1 moet importeren.
dat is me met de vriezer ook een geluktquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:47 schreef Karzai het volgende:
its the most wonderful time of the year!
Koelkastdeur stond op een kier vannacht, nu zit hij vol met ijs
Ik ga googelen. Ik heb al besloten dat die van mij Bas gaat heten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar zijn ze te koop? Lijkt mij wel wat
ik had er een schaal met aardappelsalade ingezet doordoor sloot hij niet goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh shit. hoezo doe je dat nou weer
basdasquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga googelen. Ik heb al besloten dat die van mij Bas gaat heten.
de kilo kip die erin zit is nog bevroren, alleen de perenijjes waren zacht gewordenquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me met de vriezer ook een gelukt
gelukkig de meeste inhoud nog bevroren.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had er een schaal met aardappelsalade ingezet doordoor sloot hij niet goed
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
De anti-zonnebrand mensen kennen deze foto waarschijnlijk niet.
[ afbeelding ]
Een trucker die dertig jaar met het raam open heeft gereden.
Zonde van je mooie huidje @:evavlaar
vooral dat ik mijn trein mis en dat ik allerlei zooi vergeetquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat denk dat je er allemaal mis gaat?
Zit je al bijna in je trein?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral dat ik mijn trein mis en dat ik allerlei zooi vergeet
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral dat ik mijn trein mis en dat ik allerlei zooi vergeet
Aww.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt allemaal goed![]()
ik ga op het vliegveld altijd gelijk kijken waar de gate is ongeacht mijn vertrektijd. En als dan het schermpje bij die gate niets weergeeft omdat het nog zo vroeg is raak i ook altijd wat in de stress want misschien zit ik wel bij de verkeerdedus loop ik weer naar het grote scherm met alle vertrekkende vluchten en hun gates om vervolgens weer bij de die zelfde gate aan te komen en het proces te herhalen
EN ondertussen denk ik shit hij is van gate veranderd en vast al vertrokkenquote:
moet je nog mondkapjes op in disneyland?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb in al mijn internationale treinreizen ook maar 1x de trein gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |