Nee, ik ben schuldig aan al die andere symptomen van mensen waar hij wat van vindtquote:
Beste grap van de dag, goed gelachen. Dank.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just a perfect judge of character
Jlaw.gifquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just a perfect judge of character
ja ik moet er wel een beetje van flassen hoor balliequote:
Ja, doe eens niet.quote:
dat denk ik jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je de "psychische problemen" van eerder gemist?
Het deed het gewoonquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vond je er van?
Ik ken het eigenlijk niet
lees dat het gemiddeld 10 euro per maand duurder is dan gas maar dat is inmiddels misschien ook achterhaaldquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deed het gewoonWoonde er ook maar een jaar. Had geen dikke ketel ofzo.
Keer een aanduwertje gehad die boven een snackbar in de binnenstad een kamertje huurde, brrrrr.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je een snackbar hebt, moet je eigenlijk gewoon met een tas dampende warme friet een tijdje in alle liften in de buurt gaan staan, dan komen de klanten vanzelf.
Je merkt er in praktijk weinig verschil mee, heb m'n zus er nooit negatief over gehoord ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vond je er van?
Ik ken het eigenlijk niet
Oke nou dan zal het wel goedkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je merkt er in praktijk weinig verschil mee, heb m'n zus er nooit negatief over gehoord ofzo.(Heeft het... 8 jaar gehad ofzo?)
Iedereen gaat dood, maar dan op een eigen tempo.quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood, maar dan op een eigen tempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |