Nog steeds niet weten dat ik geen kinderwens heb.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.
Dan ben ik 'm kwijt ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang die neger maar weg blijft toch
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?
Dat maakt het wel nog specialerquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Candy rain? Die heb ik ook idd lekker maar wel aanwezigquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Conditioner van Lush in m'n lokjes gesmeerd en het ruikt zo lekker
Wel een beetje heftig.
Ja diequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Candy rain? Die heb ik ook idd lekker maar wel aanwezig
Normale mensen werken niet op bootjes, die staan wat meer in het volle leven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij werkte als iets in de machinekamer op schepen dacht ik. technische man is het. dus heb er vertrouwen in.
Ik heb 'm er nooit negatief over gehoord.quote:
Cavia's..quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn weinig dingen waar ik tien jaar mee doe.
M'n matras
Heb ze net een papieren zakje gegeven om mee te spelenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's..
Oh nee... die worden geen tien![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's..
Oh nee... die worden geen tien![]()
![]()
Voor hun paniekaanvallen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ze net een papieren zakje gegeven om mee te spelen
Kan zo op een tegeltje!quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normale mensen bestaan niet, want normaal is ook maar een gemiddelde van raar!
hij komt vrij normaal overquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen werken niet op bootjes, die staan wat meer in het volle leven.
Joh, laat gaan, US heeft weer z'n "moet hakken op fles en fran"-moment.quote:
voor uiteenlopende waarden van "moment"quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joh, laat gaan, US heeft weer z'n "moet hakken op fles en fran"-moment.
Werkt flas ook op een bootquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je de "psychische problemen" van eerder gemist?quote:
Just a perfect judge of characterquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |