Dag 453: Helmond is nog steeds Helmond. Einde mededeling.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto zet niks op facebook, maar legt dingen vast in de Helmondse almanak.
Ingrid?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nu gecombineerd aan een ex-collega denken en dat elektrische autootje van Renault
Je hebt zelf toch eik ook gewoon de hele dag een zakje poep bij je.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, nu moeten jullie zeggen dat dit compleet normaal is.![]()
Mensen die met zakjes poep lopen
Henk?quote:
Alleen als je ook de hele tijd je middelvinger opsteekt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1 meter 60?
Dat treft, kan ik met een puntmuts op bij Ama in de tuin gaan staan en die ranzige TV-kabouter vervangen.
Het zou leuk zijn als er meer prullenbakken waren ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, nu moeten jullie zeggen dat dit compleet normaal is.![]()
Mensen die met zakjes poep lopen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nu gecombineerd aan een ex-collega denken en dat elektrische autootje van Renault
Goed idee.. zal ik ook maar gaan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Caafjes hebben weer een schoon huisje. Was nog niet echt nodig geloof ik, maar dan hoeft het morgen niet zeg maar.
Heb toch geen stomaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch eik ook gewoon de hele dag een zakje poep bij je.
Vanmiddag ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Caafjes hebben weer een schoon huisje. Was nog niet echt nodig geloof ik, maar dan hoeft het morgen niet zeg maar.
Wat voor eentje?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook een hond. Hij woont alleen bij mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |