Ik was zestien, en jij was achtentwintigquote:
SBE de Nijsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was zestien, en jij was achtentwintig
Wij weten.quote:
oh jullie zijn allebei opa's!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Maffay maakte het nog bonter.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Maffayquote:
Ik ben heel erg zeker dat jij geen zestien bent, en ik ben niet achtentwintigquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens het vermoeden dat jij geen meisje bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel erg zeker dat jij geen zestien bent, en ik ben niet achtentwintig
Du, van hem blijft toch een bazenlied, echte jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In "Und es war sommer" was die dame ergens in de 30!
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens het vermoeden dat jij geen meisje bent.
Doe maar was ook wel discutabel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In "Und es war sommer" was die dame ergens in de 30!
Echt wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Du, van hem blijft toch een bazenlied, echte jeugdsentiment.
Waar zat jij?quote:
Goedenavond maatje.quote:
quote:
Vriend.quote:
Ik dacht idd wel dat het om dat nummer zou gaan, maar ik kan me de tekst ff niet voor de geest halen.quote:
Je bent ineens geen kind,maar zo mooi en minstens 17.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht idd wel dat het om dat nummer zou gaan, maar ik kan me de tekst ff niet voor de geest halen.
Check ik binnenkort wel ff.
Ahhhh ja dat idd!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent ineens geen kind,maar zo mooi en minstens 17.
Zangers/bands konden er toen nog over zingen. Nu krijg je een lading stront over je heen als je het flikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent ineens geen kind,maar zo mooi en minstens 17.
Bruce Springsteen kwam er wel mee weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zangers/bands konden er toen nog over zingen. Nu krijg je een lading stront over je heen als je het flikt.
Ik vraag mij altijd af wat er van dit soort verhalen waar is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bruce Springsteen kwam er wel mee weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |