@dud0r zit nog steeds in deze fasequote:In de leer van Sigmund Freud een stadium in de kinderlijke driftontwikkeling (rond het tweede jaar) waarin de gevoelige zone rond de anus en de bewegingen van de kringspier lustbelevingen geven.
het is een tekenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was net in de Appie en op vrijwel iedere zelfscan stond een Thailand/Thais eten advertentie...![]()
![]()
![]()
Ik was niet van plan om bitterballen te halen en heb dat ook niet gedaan...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die denkt balletje is terug, balletje is terug, balletje is terug, balletje is terug, balletje waaaaah [ afbeelding ]
Lekker. met mayoquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om bitterballen te halen en heb dat ook niet gedaan...
In Engeland toch? Zat ik laatst ook naar te kijken, was het ook al tegengekomen op TikTok.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk docu over meisje wat is vermoord door haar ex vriend op de npo.
op een parkeerplaats overdag dood gestoken. hij stalkte haar al een tijdje
Ja mollyquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Engeland toch? Zat ik laatst ook naar te kijken, was het ook al tegengekomen op TikTok.
Toch doodeng joh.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net breeze gedownload. Daar chat je niet maar ga je gelijk op date
Breezequote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Het is naar dat je nooit weet hoe iemand echt is en de kans loopt om zo iemand tegen te komen
Lustbelevingenquote:
Hoe heet je kat? haags_miauwtje?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:58 schreef Haags het volgende:
Mijn kat is duidelijk niet gecharmeerd van een andere kat die even in onze tuin komt snuffelen.
Minky.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe heet je kat? haags_miauwtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |