Agent Orange. Of napalm of zo. Maybe not the most perfect solution, but at least it gets the job done.quote:
daarom heeft dimm een anusdonut nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Agent Orange. Of napalm of zo. Maybe not the most perfect solution, but at least it gets the job done.
Alsof er in een keer duizend naalden in je huid worden gestoken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe voelt het? En waarom niet gewoon scheren?
als je een goed scheermesje hebt is dat net zo effectief en geen martelingquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er in een keer duizend naalden in je huid worden gestoken.
En het is wel effectiever dan scheren vanwege stugge haren die als een soort riet recht omhoog staan.
Oh honey.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je een goed scheermesje hebt is dat net zo effectief en geen marteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee er blijven gewoon hele plukken duingras zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt het dan meer een soort kaasschaaf bij jou?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld dat ik verliefd ben?
Die lijkt wel een beetje op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja dat kan toch niet als je gewoon goed scheertquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee er blijven gewoon hele plukken duingras zitten.
Ja ok ik heb niet zulk lang haarquote:
ja echt een beetje dom. Zitten allemaal spinnen daarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/293067/(...)ek-terug-in-bos.html
Jij over veertig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |