SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
waarom roep je nee dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:27 schreef Ama het volgende: Misschien had ik mijn vuilniszak weg moeten gooien. Nu doet mijn buurman dat.
Ik roep nog nee maar ja.
Ja hier wel.quote:
toch fijne buurman dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is mijn gras vanavond weer kort, anders staat hij ook binnenkort mijn gras ineens te maaien.
Jawel maar hij is best oud dus ik wil niet dat hij mijn gras gaat maaien.quote:
1 laptop, en dan is het nog een apple ookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt eraan, hoeveel computers/laptops heb je?
toch leuk dat hij het op die leeftijd nog doet met zn vriendinquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
Vorig jaar kreeg ik het niet uit zijn hoofd en toen heeft het ook gedaan samen met zijn vriendin.Nu probeer ik dat voor te zijn.
ik weet niet of ik dit als compliment moet zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten krijg ik trouwens zin in vlaai
Ja dat wil ik dan weer niet weten maar hij is toch bijna nooit thuis.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch leuk dat hij het op die leeftijd nog doet met zn vriendin
1 laptop van werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
oei... dat is idd wel een beroerde nerdstatus jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 laptop, en dan is het nog een apple ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nerd. Hier ook. Alleen mis ik de Animequote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 laptop van werk.
1 desktop van jaren terug waar ik eens naar moet kijken of er nog wat leuks op de hdd staat wat een backup mag gebruiken.
1 laptop van werk die ik in bruikleen had van een onderdeel wat ondertussen verkocht is.
maar is nerd zijn alleen gedefinieerd door de hoeveelheid computers en laptops want dan valt mijn nerdheid wel mee.
* dud0r kijkt naar links naar bijna 18k magic kaarten en een kast met collectors editions en beeldjes van games, kijkt naar rechts naar ps4, psp, ps vr en naar voren naar een lego kasteel en andere lego
ohja, die legokamer ben ik vergetenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 laptop van werk.
1 desktop van jaren terug waar ik eens naar moet kijken of er nog wat leuks op de hdd staat wat een backup mag gebruiken.
1 laptop van werk die ik in bruikleen had van een onderdeel wat ondertussen verkocht is.
maar is nerd zijn alleen gedefinieerd door de hoeveelheid computers en laptops want dan valt mijn nerdheid wel mee.
* dud0r kijkt naar links naar bijna 18k magic kaarten en een kast met collectors editions en beeldjes van games, kijkt naar rechts naar ps4, psp, ps vr en naar voren naar een lego kasteel en andere lego
Jij bent wel echt beetje nerd he.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 laptop van werk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dit als compliment moet zien.
Wel vanmorgen nog lekkere vlaai gehad.
ik heb ook wat anime boxen staan die ik vele jaren terug gekocht hebquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nerd. Hier ook. Alleen mis ik de Anime
Ik moet bij Toblerone nu altijd aan jou denken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]Welke?
Is gewoon een automatische relatie in m'n hoofdgianni - limburg - vlaai
Ultranerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook wat anime boxen staan die ik vele jaren terug gekocht heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]Welke?
Is gewoon een automatische relatie in m'n hoofdgianni - limburg - vlaai
begin juli als ook die mtb wedstrijd bij jou in de buurt is toevallig?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik weer een oven heb ga ik nog eens rijstevlaai maken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
oei... dat is idd wel een beroerde nerdstatus jaOhja heb ook nog een ipad liggen, maar die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb ik bij jou met drugs en de dierentuin. Reed er laatst langs en toen dacht ik hey amaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Wel grappig hoe je soms een link legt met bepaalde mensen en dingen en daar dan steeds aan moet denken.
anime kijk ik niet. ik heb ook nog een verzameling dvd's met collectors en limited editions.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nerd. Hier ook. Alleen mis ik de Anime
hoe kan je die nou vergetenquote:
klein beetje hequote:
Kom je naar Zwitserland om rijstevlaai te eten?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin juli als ook die mtb wedstrijd bij jou in de buurt is toevallig?
nu welquote:
nee, voor mountainbiken te kijken en de beroemde kwiwi te ontmoetenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je naar Zwitserland om rijstevlaai te eten?Maar nee, denk niet eens dat we dan al een keuken hebben
nu heb ik zin in de vlaaien van mn omaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten krijg ik trouwens zin in vlaai
Eerst je fok account verwijderenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
Ik hoop als ik die leeftijd mag bereiken dat ik ook zo'n druk sociaal leven heb dat ik mijn huis amper zie.
Is dat chocolade?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu heb ik zin in de vlaaien van mn oma
[ afbeelding ]
kan ik wel eens maken binnenkort..
- 2x MacBook Proquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Drugsdealer?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- 2x MacBook Pro
- 1x Surface
- 1x iPad
- 1x iPad Pro
- 1x windows desktop
- 3x iPhone (alledrie in gebruik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |