abonnement Unibet Coolblue
pi_204786413
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:32 schreef Michellee het volgende:

[..]
Eens hoor. Echte grensoverschrijdende dingen zoals aan kinderen zitten, dat mag van mij best. De soap van Andre Hazes vind ik ook prima, maar al deze vreemdgaan perikelen.

Het probleem wat ik er mee heb, ook in geval van grensoverschrijjdende dingen is dat er voorbij wordt gegaan aan onschuldig tot tegendeel bewezen is. Het is gewoon niet aan de Yvonne's etc. om te bepalen of iemand schuldig is of niet & het daarna online te gooien waarmee die persoon aan de schandpaal genageld is.
pi_204786745
wat willen ze hier nu mee bereiken? Gewoon alleen een huwelijk naar de knoppen helpen?

want wat is er nu helemaal gebeurd, er is een melding gedaan door iemand over een vermeende hotelkamer, waar deze man dan vermeende vrouwen zou ontmoeten, en een van die vrouwen heeft hier anoniem melding van gemaakt aan een juice kanaal.

Er is niemand schade berokkend, zijn geen kinderen bij betrokken, en het is geen grensoverschrijdend gedrag, het OM hoeft geen actie te ondernemen. .

Laat die mensen toch met rust en ga zelf een leven zoeken.
  Miss 200.000.000! woensdag 18 mei 2022 @ 10:04:08 #78
367000 roos94
pi_204786764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
wat willen ze hier nu mee bereiken? Gewoon alleen een huwelijk naar de knoppen helpen?

want wat is er nu helemaal gebeurd, er is een melding gedaan door iemand over een vermeende hotelkamer, waar deze man dan vermeende vrouwen zou ontmoeten, en een van die vrouwen heeft hier anoniem melding van gemaakt aan een juice kanaal.

Er is niemand schade berokkend, zijn geen kinderen bij betrokken, en het is geen grensoverschrijdend gedrag, het OM hoeft geen actie te ondernemen. .

Laat die mensen toch met rust en ga zelf een leven zoeken.
Buiten je huwelijk neuken en dan die wijven dreigen hun bek te houden anders rechtszaak is niet grensoverschrijdend natuurlijk :')
  Miss 200.000.000! woensdag 18 mei 2022 @ 10:05:16 #79
367000 roos94
pi_204786779
Overigens alle mensen hier die dit niet juicewaardig vinden en "intern" moeten oplossen zijn zelf vast ook de meest trouwe mensen in hun huwelijk :') :')

Van mij mogen alle cheaters ge exposed. Walgelijk om je partner te besodemieteren en daar mag je wat mij betreft publiekelijk voor aan de schandpaal.
pi_204786798
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Buiten je huwelijk neuken en dan die wijven dreigen hun bek te houden anders rechtszaak is niet grensoverschrijdend natuurlijk :')
Nee, is niet sexueel grensoverschrijdend.

Dreigen met een advocaat is ook maar een term. In Amerika wordt er bij elke scheet die dwars zit geroepen dat er een advocaat bij zal komen. Wat zou hij nou helemaal kunnen met zo'n dreigement? Wat zou hij aan die advocaat moeten opdragen? Hij heeft toch geen poot om op te staan als het daadwerkelijk zo zou zijn? Want waar kan hij ze voor aanklagen dan?

edit : En vreemdgaan is sowieso niet strafbaar.
  woensdag 18 mei 2022 @ 10:24:09 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204786925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Buiten je huwelijk neuken en dan die wijven dreigen hun bek te houden anders rechtszaak is niet grensoverschrijdend natuurlijk :')
Nee dat is het niet en dit is een mooi voorbeeld van hoe die term inflateert (net als de term 'bedreigen'), deels aangezwengeld door die juicekanalen.
pi_204787041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:07 schreef Verida het volgende:

[..]
Nee, is niet sexueel grensoverschrijdend.

Dreigen met een advocaat is ook maar een term. In Amerika wordt er bij elke scheet die dwars zit geroepen dat er een advocaat bij zal komen. Wat zou hij nou helemaal kunnen met zo'n dreigement? Wat zou hij aan die advocaat moeten opdragen? Hij heeft toch geen poot om op te staan als het daadwerkelijk zo zou zijn? Want waar kan hij ze voor aanklagen dan?

edit : En vreemdgaan is sowieso niet strafbaar.
Hij zei grensoverschrijdend en niet seksueel grensoverschrijdend.
  Miss 200.000.000! woensdag 18 mei 2022 @ 10:38:08 #83
367000 roos94
pi_204787044
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:24 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Nee dat is het niet en dit is een mooi voorbeeld van hoe die term inflateert (net als de term 'bedreigen'), deels aangezwengeld door die juicekanalen.
Bij grensoverschrijdend gedrag gaat iemand over de grenzen van een ander. Bijvoorbeeld intimidatie, overmatige controle uitoefenen, pesten, seksuele intimidatie of seksueel misbruik. De ander, de omgeving, maar ook die persoon zelf kan daar grote fysieke, mentale en emotionele schade door oplopen.

Hoe past het uitoefenen van dreigementen hier niet in?
pi_204787126
Waar zijn de bewijzen dat hij gedreigd zou hebben? Of moeten we gelijk weer zo'n halve gare kut op haar woorden geloven zonder 1 letter van bewijs?
´
  Miss 200.000.000! woensdag 18 mei 2022 @ 10:47:33 #85
367000 roos94
pi_204787131
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Waar zijn de bewijzen dat hij gedreigd zou hebben? Of moeten we gelijk weer zo'n halve gare kut op haar woorden geloven zonder 1 letter van bewijs?
Lees je de OP wel of kom je gewoon hier even een plasje doen en dan weer weg?
pi_204787166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:47 schreef roos94 het volgende:

[..]
Lees je de OP wel of kom je gewoon hier even een plasje doen en dan weer weg?
Niet alleen een plasje, ik schijt er ook nog op. :P
OP gelezen, waar zijn de bewijzen? Ze kunnen van alles roepen dat ze bewijzen hebben maar heb geen bewijzen gezien. Jij hebt de bewijzen als in gesprekken ingelezen?
´
pi_204787196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bij grensoverschrijdend gedrag gaat iemand over de grenzen van een ander. Bijvoorbeeld intimidatie, overmatige controle uitoefenen, pesten, seksuele intimidatie of seksueel misbruik. De ander, de omgeving, maar ook die persoon zelf kan daar grote fysieke, mentale en emotionele schade door oplopen.

Hoe past het uitoefenen van dreigementen hier niet in?
Bedoel je nu dat het zeggen stop met het vertellen van dit verhaal anders stuur ik mijn advocaat op je dak een dreigement is?
pi_204787224
Naar aanleiding van wat posts van vrouwelijke fokkers die Marco wel een lekker hapje vinden, heb ik even gegoogled.

Not my cup of tea. :P
pi_204787270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naar aanleiding van wat posts van vrouwelijke fokkers die Marco wel een lekker hapje vinden, heb ik even gegoogled.

Not my cup of tea. :P
Mijn kopje ook niet. :{w
´
pi_204787284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Buiten je huwelijk neuken en dan die wijven dreigen hun bek te houden anders rechtszaak is niet grensoverschrijdend natuurlijk :')
Wie zegt dat dit verhaal allemaal waar is? Misschien is het compleet verzonnen?
India, ga er na toe!
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:05:26 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204787288
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2022 00:36 schreef sly-nl het volgende:

[..]
AAAH, Noekert :D Heel ander verhaal..

Neem het niet zo persoonlijk.

Leolijnzaadsdansensemble maakte het ook al persoonlijk. Da's dan wel weer een muts. Jij niet *;
_O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204787309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naar aanleiding van wat posts van vrouwelijke fokkers die Marco wel een lekker hapje vinden, heb ik even gegoogled.

Not my cup of tea. :P
Hij is ook niet zo van het theedrinken, die gaat meteen sporten.
pi_204787313
Maar ff he; naar die 2 kneuzen [en ze lopen hier op FOK! volgens mij ook rond :W :r ] van dit infantiele juicechannel zogenaamd hele gesprekken doorsturen en dan vragen of ze het niet willen doorvertellen? Echt, dat gelooft toch geen hont?! :')
´
pi_204787361
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
Overigens alle mensen hier die dit niet juicewaardig vinden en "intern" moeten oplossen zijn zelf vast ook de meest trouwe mensen in hun huwelijk :') :')

Van mij mogen alle cheaters ge exposed. Walgelijk om je partner te besodemieteren en daar mag je wat mij betreft publiekelijk voor aan de schandpaal.
Ik ga niet de moraalridder uithangen, want ben een fervent SHO-er. Maar je weet niet of er sprake is van besodemieteren.

En ik ben zelf trouw hoor, vind het alleen persoonlijk wat minder interessant bij een random BN'er. Bij een Danny de Munk of een Marco B vind ik het vreemdgaan al wat nieuwswaardiger, omdat ze de braverik uithangen en daar een imago omheen bouwen.
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:33:09 #95
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204787493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bij grensoverschrijdend gedrag gaat iemand over de grenzen van een ander. Bijvoorbeeld intimidatie, overmatige controle uitoefenen, pesten, seksuele intimidatie of seksueel misbruik. De ander, de omgeving, maar ook die persoon zelf kan daar grote fysieke, mentale en emotionele schade door oplopen.

Hoe past het uitoefenen van dreigementen hier niet in?
Omdat die "dreigementen" niet zijn uitgeoefend om seksuele gunsten vanuit de ander te bewerkstelligen. Volgens het verhaal heeft deze dame willens en wetens, uit vrije wil, seks met hem gehad en daarna gedreigd dat publiekelijk te maken, om hem schade te berokkenen (wat je met jouw losse definitie ook wel grensoverschrijdend kan gaan noemen). "Dreigen" een advocaat in de arm te nemen om dat te voorkomen is geen seksuele grensoverschrijding.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 11:35:10 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204787507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Buiten je huwelijk neuken en dan die wijven dreigen hun bek te houden anders rechtszaak is niet grensoverschrijdend natuurlijk :')
Nee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204787517
Onzin topic dit.
  Moderator woensdag 18 mei 2022 @ 12:00:51 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204787691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
Overigens alle mensen hier die dit niet juicewaardig vinden en "intern" moeten oplossen zijn zelf vast ook de meest trouwe mensen in hun huwelijk :') :')

Van mij mogen alle cheaters ge exposed. Walgelijk om je partner te besodemieteren en daar mag je wat mij betreft publiekelijk voor aan de schandpaal.
Gedeeltelijk eens, maar je weet ook niet wat in hun relatie speelt, misschien hebben ze een open relatie of staat Chantal dit toe. Je zou denken dat Chantal dit sowieso wel weet als je hij zoveel zou vreemdgaan.

Gevaar is wel met dit soort Juice kanalen is dat je ook eventueel mensen kan hebben die dingen verzinnen of bepaalde feiten omdraaien. Ik heb het idee dat een Story of Prive pas echt met "x gaat vreemd" naar buiten gaat als ze veel meer bewijs hebben. Nu zijn het toch verhalen van een enkeling.
  Miss 200.000.000! woensdag 18 mei 2022 @ 12:29:39 #99
367000 roos94
pi_204787926
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Omdat die "dreigementen" niet zijn uitgeoefend om seksuele gunsten vanuit de ander te bewerkstelligen. Volgens het verhaal heeft deze dame willens en wetens, uit vrije wil, seks met hem gehad en daarna gedreigd dat publiekelijk te maken, om hem schade te berokkenen (wat je met jouw losse definitie ook wel grensoverschrijdend kan gaan noemen). "Dreigen" een advocaat in de arm te nemen om dat te voorkomen is geen seksuele grensoverschrijding.
Waarom blijf je steeds seksuele gedragsoverschrijding zeggen. Niemand zegt dat dus stop daarmee en leer lezen.
pi_204787948
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 16:02 schreef babylon het volgende:
Gelukkig weten wij precies wat voor een relatie hij heeft met Chantal, en mogen we ons daar mee bemoeien.
Je hebt gelijk, misschien vindt Chantal het prima dat hij zich iedere week laat afzuigen door een andere vrouw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')