quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Holm vs. Vieira (also known as UFC Fight Night 206 and UFC on ESPN+ 64 or UFC Vegas 55) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on May 21, 2022, at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
22:00 Preliminaries [ afbeelding ]
1:00 Main Card [ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-may-21-2022
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Holm_vs._Vieira
https://www.tapology.com/fightcenter/events/86509-ufc-fight-night
En we noemen hem maimai.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Lerone Murphy:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CdsebYVMtf2/
[ twitter ]
Man man man. Wat zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
_vbO-
![]()
![]()
![]()
.
Alistair Overeem to make pro wrestling debut against Braun Strowman
[ afbeelding ]
https://www.bjpenn.com/mm(...)inst-braun-strowman/
Nee dat was niet dichtbij. Clearly feit the tapquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Man man man. Wat zonde.
Blijft kut dat title gevecht tegen Stipe. Was zo dichtbij
146 was ie ook dichtbij tegen Jds, maar hij ging op de vlucht voor keith Kizer!quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was niet dichtbij. Clearly feit the tap
Die had hij wel kunnen winnen maar tegen Stipe was hij kansloos.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
146 was ie ook dichtbij tegen Jds, maar hij ging op de vlucht voor keith Kizer!
Dat het onzin was dat hij een tap voelde maakte het nog niet meteen onzin dat hij best dichtbij de overwinning wasquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was niet dichtbij. Clearly feit the tap
kan ook nog weleens ontaarden in een echt gevecht zoals Lesnar vs Strowman.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Man man man. Wat zonde.
Blijft kut dat title gevecht tegen Stipe. Was zo dichtbij
Overeem zou een hele goeie heel kunnen zijn. Ik zie het alleen niet voor me dat hij er echt 100% voor gaat. Pro Wrestling is echt keihard werken om het te leren en vervolgens ook om het te blijven doen. Een eenmalig iets wetende dat hij er waarschijnlijk in het begin nog niet zo goed in zal zijn (zeg maar gerust matig/slecht) vind ik dan weer een stuk minder.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Alistair Overeem to make pro wrestling debut against Braun Strowman
[ afbeelding ]
https://www.bjpenn.com/mm(...)inst-braun-strowman/
Ali is van de luie kant, dus dat gaat niks worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Overeem zou een hele goeie heel kunnen zijn. Ik zie het alleen niet voor me dat hij er echt 100% voor gaat. Pro Wrestling is echt keihard werken om het te leren en vervolgens ook om het te blijven doen. Een eenmalig iets wetende dat hij er waarschijnlijk in het begin nog niet zo goed in zal zijn (zeg maar gerust matig/slecht) vind ik dan weer een stuk minder.
Hij zal vast niet lui zijn in de gym en qua sparren maar een goede pro wrestler worden vergt ook veel arbeid daarbuiten en op dat vlak denk ik dat hij te lui zal zijn. Is natuurlijk ook al heel lang easy money gewend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ali is van de luie kant, dus dat gaat niks worden.
nog niet eens voor Glory gevochten en dan zou dit het op oude leeftijd wel wat worden, echt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij zal vast niet lui zijn in de gym en qua sparren maar een goede pro wrestler worden vergt ook veel arbeid daarbuiten en op dat vlak denk ik dat hij te lui zal zijn. Is natuurlijk ook al heel lang easy money gewend.
Hij was alleen niet dichtbij een overwinning die choke zat er niet op.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat het onzin was dat hij een tap voelde maakte het nog niet meteen onzin dat hij best dichtbij de overwinning was
Dat is een beetje het punt he. Als die er wel goed op zat had die gewonnen. En dat zat die niet. Meer dat scheelde niet zoveel. Dus dichtbij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was alleen niet dichtbij een overwinning die choke zat er niet op.
Ja als mijn oma wielen had gehad was het een fiets geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt he. Als die er wel goed op zat had die gewonnen. En dat zat die niet. Meer dat scheelde niet zoveel. Dus dichtbij.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als mijn oma wielen had gehad was het een fiets geweest.
Miocic ging neer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was alleen niet dichtbij een overwinning die choke zat er niet op.
Rogan had het toen meteen goed door dat Miocic niet echt in de problemen zat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]__! Wat ben je soms toch een apart figuur
Hij wordt neergeslagen, en Alistair heeft hem in een guillotine. Die net niet goed zit. dat klopt. Maar hoe kan je dat nou niet bijna noemen. Als die net wat beter zit wint hij daar gewoon. Hij had sowieso niet voor die guillotine moeten gaan. Maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rogan had het toen meteen goed door dat Miocic niet echt in de problemen zat.
Net niet goed zelfs haha.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij wordt neergeslagen, en Alistair heeft hem in een guillotine. Die net niet goed zit. dat klopt. Maar hoe kan je dat nou niet bijna noemen. Als die net wat beter zit wint hij daar gewoon. Hij had sowieso niet voor die guillotine moeten gaan. Maar dat is een heel ander verhaal.
Maar hij was gewoon close bij een title.
Als je een knockdown en daarna een guillotine niet bijna vind dat gaan we idd elkaar niet overtuigen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet goed zelfs haha.
Maar goed we verschillen van mening dus ik ga ook niet mijn best doen om je te overtuigen.
Je kijkt er heel simpel naar en dat mag. Niks mis meequote:Op donderdag 19 mei 2022 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je een knockdown en daarna een guillotine niet bijna vind dat gaan we idd elkaar niet overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |