quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik nu 3 spoilers plaats waarvan er in twee iets zwaar verontrustends staat en in de ander wat schattigs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap![]()
zoek ze wel op op googlequote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jungletrektochtjes maken, als je beestjes wil zien en mooie natuur.![]()
Die Night Safari dierentuin, met die kutvleermuizen die losvlogen
'Dit hoorde niet bij het programma!'Tap tap tap![]()
[..]
En als ik nu 3 spoilers plaats waarvan er in twee iets zwaar verontrustends staat en in de ander wat schattigs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Speciaal voor jouquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Nou die eerste hebben sommige hier nog wel eens slapeloze nachten door gehadquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Eh, ik heb een spiegel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die eerste hebben sommige hier nog wel eens slapeloze nachten door gehadJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Er is ook zo'n onderaardse rivier in Khao Sok, daar kun je met een helmpje met mijnwerkerslamp net doorheen waden maar net boven je hoofd krioelt het dan van de triljoenen grotspinnen zo groot als harige achtpotige varkens.![]()
Waarom zou je jezelf dat aan doen vraag ik mij afquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Er is ook zo'n onderaardse rivier in Khao Sok, daar kun je met een helmpje met mijnwerkerslamp net doorheen waden maar net boven je hoofd krioelt het dan van de triljoenen grotspinnen zo groot als harige achtpotige varkens.![]()
Ik zou het doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aan doen vraag ik mij af
In een imkerpak.Tap tap tap![]()
Ik liep daar een beetje argeloos die grot met die rivier in en toen kon ik niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aan doen vraag ik mij af![]()
[..]
En als ik nu 3 spoilers plaats waarvan er in twee iets zwaar verontrustends staat en in de ander wat schattigs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durfde de laatste niet open de klikken omdat Romana vast het schattige is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen moest een duiker jou en 17 andere Thaise jongetjes komen redden zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liep daar een beetje argeloos die grot met die rivier in en toen kon ik niet meer terug.-XOXO-![]()
Ik ben toch geen schrale lelijke Thai?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen moest een duiker jou en 17 andere Thaise jongetjes komen redden zeker?![]()
Dat kunnen we niet uitsluitenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen schrale lelijke Thai?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
pedo guy?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen moest een duiker jou en 17 andere Thaise jongetjes komen redden zeker?![]()
Haha oh kut. Vergeten dat ik een jas in de wasmachine had gedaan dus nu heb ik mijn wasgoed daar bij gedaan en zit die jas er nog een keer in.
Your beauty never ever scared me.![]()
dus die zat nog nat in de wasmachine?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:37 schreef Ama het volgende:
Haha oh kut. Vergeten dat ik een jas in de wasmachine had gedaan dus nu heb ik mijn wasgoed daar bij gedaan en zit die jas er nog een keer in.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja sinds vandaag pas hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus die zat nog nat in de wasmachine?Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: