Gewoon chocolade.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet naar Kruidvat. Is er nog iets nieuws te vreten?
Tuc smoky baconquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moet naar Kruidvat. Is er nog iets nieuws te vreten?
werkt ookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb "dat waar kerel eens mee thuis kwam" en "dat wat in de bus ligt".
Watquote:
Wat probeer je te laten 'verdwijnen'quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
Moet ook eens op zoek naar 200L isopropylalcohol zonder vragen te krijgen
Zodra het zwaarder is dan ik zelf kan tillen, schakel ik toch wel een bezorger in doorgaans.quote:
overtollig harsquote:
Heb altijd het idee dat het Wolf of Wallstreet office parties zijn bij jou. De Os uit Oeteldonk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Even iedereen mijn kantoor uitgestuurd, kom nergens aan toe met dat gekakel en gekwebbel en de gekke dansjes.
hmm, dat ga je niet redden met die lullig kleine flesjes van de kruidvat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
Moet ook eens op zoek naar 200L isopropylalcohol zonder vragen te krijgen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog dezelfde vertrouwde prettige trilling in het zadel?
Maar is 200 liter niet een beetje veel dan, het is geen hele fabriek toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
overtollig hars
FranticDJ in GC / [VIV #311] Groene vingers
als ej iets echt wil laten verdwijnen moet je wel wat sterkers dan IPA hebben
nee klopt.. 5L in 1 collo of hoger wordt ADR levering.. en dan krijg je vragen enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ga je niet redden met die lullig kleine flesjes van de kruidvat.
op de groei m'n jongquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is 200 liter niet een beetje veel dan, het is geen hele fabriek toch?
Daar leek het wel even op, dan ben je op een kantoor waar wat vrienden werken en dan staan ze van gekkigheid op je bureau te dansen en te joelen en te voorprettenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat het Wolf of Wallstreet office parties zijn bij jou. De Os uit Oeteldonk.
Mis je hem al?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
in thailand reed ik zo'n scooter, rijden ook fijn
[ afbeelding ]
Mag je daar gewoon 80 rijden met de scooter?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom maken ze die zadels eigenlijk niet geslachtsafhankelijk, als ik die bult op de voorkant van dat zadel zo eens bekijk ligt bij mij de forse slagerij gewoon niet makkelijk op dat scootertje.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |