hmm das wat verquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is hij niet op voorraad. Dichtstbijzijnde toko waar hij op voorraad is, is Amersfoort.
Hier om de hoek hebben ze er nog 37.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij past ie niet eens in mijn auto. Vorig jaar heb ik de auto van m'n vader geleend.
Of nou ja, geleend, hij is meegegaan met ophalen, want god forbid dat ik z'n auto leen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje uitsteken aan de achterkant is niet zo'n ramp voor eventjes.
ja, maar om eerst naar jou te rijden daarna naar CL is wel erg lang in de auto zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier om de hoek hebben ze er nog 37.
Wel een beetje uit de richting.
Zaandam heeft er ook nog 11, scheelt toch weer een uur.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar om eerst naar jou te rijden daarna naar CL is wel erg lang in de auto zitten.
vrachtwagen leveringquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen bij Karwei. Maar omdat het 'een groter artikel' is kan ik het alleen thuis laten bezorgen. het kost 18 euro. verzendkosten zijn 69 euro.
Wat.
De.
Hel.
Touw.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe ik de klep dan half dicht kan krijgen
Ik kon even niet op spanband komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je wel een lijntje strak kunnen vast leggen
heb mooie 20 ton's bandjes liggen benedenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon even niet op spanband komen.
1 euro en 1 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:34 schreef Karzai het volgende:
2 dingen voor mezelf gevonden een whisky spiegel en een gietijzeren pan van bk. En ik mag ze zelf een prijs geven!
En speciaal vandaag 1+1 gratisquote:
Oh, ik heb "dat waar kerel eens mee thuis kwam" en "dat wat in de bus ligt".quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb mooie 20 ton's bandjes liggen beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |